poster

Oklamaný

  • USA

    The Beguiled

  • Slovensko

    Oklamaný

  • Velká Británie

    The Beguiled

Drama / Historický

USA, 2017, 94 min

Režie:

Sofia Coppola

Předloha:

Thomas Cullinan (kniha)

Scénář:

Sofia Coppola, Irene Kamp (původní scénář), Albert Maltz (původní scénář)

Hudba:

Laura Karpman

Střih:

Sarah Flack

Scénografie:

Anne Ross

Kostýmy:

Stacey Battat
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Streeper
    ***

    Moc jsem se na film těšila už jenom kvůli skvěle udělanému traileru, ale trailer je na tom to nejlepší. Navnadí vás na naprosto napínavý peckový thriller, ale ve skutečnosti dostanete zdlouhavý film o zbytečné smrti, která se vůbec ani nemusela stát. Nicole Kidman byla skvělá, ale mohla ve filmu dostat více prostoru nebo spíše lepší charakter. Na celém filmu je nejlepší režie, režijně je totiž film bez chybičky, ale scénář je katastrofa, ten by potřeboval ještě malinko propracovat.(31.7.2017)

  • Jhershaw
    ****

    Začnu tím, co mě uchvátilo nejvíc - a to byly, překvapivě, ony krátké záběry nádherně nasvícených přirodních scenérií. Mělo to nějaký smysl? Asi ne, ale hezky se na to koukalo. A jak si to po sobě čtu, ta věta by se dala aplikovat na celý film. Jak píše Pomo, dějově řídké a diváci se smějou na místech, kde nevím, jestli S.C. ten smích plánovala. Těch dvou hodin nelituji, ale znova bych se na to nepodíval. 70 %(6.7.2017)

  • Xmilden
    **

    Takže už se nám tady remakůjí i filmy, které kdovíjakou stopu v historii nezaznamenaly a o horory se nejedná. To už to s tím Hollywoodem jde teda pěkně z kopce, když je líný i tvořit zajímavé scénáře. No ale budiž. Oklamaný verze o 46 let později je špatenka. Na co si jen vzpomenu je značně horší. Kdybych neviděl původní snímek, tak bych postavám jejich motivace asi jen hodně těžko uvěřil. Dopoledne se koukat na přesvědčivého Clinta a večer sáhnout po nevýrazném a slizkém Colinovi taky není nic z čeho by měl být divák navětvi. Ženské osazenstvo to odneslo nejméně. Nicole se snaží seč jí síly stačí, ale i její předchůdkyně mě do role seděla o malinko víc. Vrchol totáního zmaru přinášejí odfláknuté klíčové scény a to nejen závěrečná pointa, ale hlavně klíčová erotická scéna po které má následovat pád ze schodů. Prostě tuhle verzi určitě nebrat a ať si říká kdo chce co chce, Sofia není její tatínek ani náhodou. 35%(4.10.2017)

  • Marqta
    **

    Původní film z roku 1971 jsme neviděla, takže porovnávat nemůžu, z tohohle snímka mám trošku rozporuplné pocity. Je to zajímavá studie po psychologické stránce určitě, ale zároveň by se celý příběh dal určitě sestříhat do půl hodiny a divák by nepřišel o žádný smysluplný obsah. Takhle tam byl sice prostor pro velké množství poetických záběrů přírody a interiéru, které byly sice moc hezké, jen mi tam prostě chybělo trochu víc obsahu. Prostě mi ta poetičnost a rozvláčnost celého filmu zrovna tady nesedla, ale chápu, že jsou lidi, kterým se to bude moc líbit. Rozhodně to není špatný film, jen to chce do toho jít s tím, že spíš budete mít hezký audiovizuální zážitek, než že vás dostane silný příběh.(4.10.2017)

  • SlecnaSmilly
    ***

    Název sedí, ale nejvíc jsem se cítila oklamaná já. Jako já si táhnu k televizoru poznámkový sešit a plnící pero s tím, že si budu psát poznámky, jak co nejlépe zatočit s mužem a teda nemůžu říct, že by mě jižanská děvčata extra přesvědčila svou vynalézavostí, to znám lepší způsoby jak chlapovi otrávit odpoledne. Třeba ho v sobotu odpoledne vzít na nákupy do Pandory s tím, aby mi na náramek vybral přívěšek, který by nejlépe vystihoval to, co ke mně cítí. V autě si pustíme album Tomáše Kluse, přičemž navrhnu, jak moc by bylo fajn secvičit si duet, co Tomáš zpívá se svou manželkou Tamarou (podle míry provinění mu přepustím mužský či ženský part), večer už zbývá jen kouknout se na jakýkoli film, kde hraje Channing Tatum, no a pak ho dorazím pár poznámkama typu „takhle maj vypadat břišáky“. Pokud mu v očích svítí ještě kapička životní naděje, tak ji rychle zhasím s tím, že zítra přijede na oběd maminka.(6.10.2017)

  • - Film bol natočený s 35 mm kamerou. (Paldiny)

  • - Sofia Coppola se rozhodla využít formátu 1,66:1, aby dosáhla pocitu klaustrofobie. (Stoka)

  • - Strihačka filmu Sarah Flack robila zábery za pochodu, strihala už počas nakrúcania. (classic)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace