Reklama

Reklama

Ingrid míří na západ

  • USA Ingrid Goes West (více)
Trailer 2

Po propuštění z blázince se nenapravitelná stalkerka posedlá sociálními sítěmi přestěhuje do L.A., aby se skamarádila s hvězdou Instagramu. Plán se ale ošklivě zvrtne. (Netflix)

Videa (4)

Trailer 2

Recenze (42)

Fiftis 

všechny recenze uživatele

Chvíľami mi bolo z filmu až nepríjemne. Ten pocit, keď vidíte ako niekto s niekým manipuluje a po celú dobu snímky všetkým len klame je vážne hrozný. Pre mňa je Ingrid Goes West skôr drámou o duševne chorom dievčati než nejaká komédia. Navyše je tu perfektne stvárnená honba za "lajkmi" a obľubou na sociálnych sieťach. Navyše, keď ste k tomu tak trochu blázon, tak je na probléme zamiesené. Aubrey Plaza tu nehrá svoju "typickú" rolu sexi lovkyne a chvíľu mi trvalo než som si na to zvykol. Rolu psychicky chorého dievčaťa však zvládla na výbornú a jej výkon bol viac než presvedčivý. Potešila ma tu rola pre O'Shea Jacksona, ktorý chvíľami akoby z oka vypadol svojmu otcovi. Jedno zhliadnutie mi stačí a už sa k filmu najskôr nikdy nevrátim. Ako sonda do tejto šialenej doby však Ingrid funguje dobre. ()

Marze 

všechny recenze uživatele

Moderní satirický stalkerský film o závislosti na sociálním kontaktu. Elizabeth Olsen má komediální i dramatický talent Divák neví jestli je postava Taylor žalostná, zoufala, hororová, ryzí nebo zábavná. Za ten silný závěr jsem možná měl dát hvězdy čtyři. Co by za to lidé na Facebooku dali, kdyby se o ně někdo takto zajímal. Facebook funguje jako zdroj podpory – napíšu je mi špatně, někdo napíše co ti je a máte pocit, že se o vás někdo zajímá. Nebo jste se ve škole s někým nestýkali, ale pak mu napíšete a sežene vám práci. Sociální média také umožňují umožnuje komunikaci i s člověkem, se kterým bych se nebavil, jiný se zase baví jen s blízkými. Prostí lidé se cítí reprezentování manikérkou, která byla zvolena královnou krásy, synem drobného obchodníka, který vyhrál Tour de rance...participuje prostřednictvím zástupce na gigantickém triumfu, jehož by zdánlivě mohl být hrdinou. Většina lidí nemá nic kromě této iluze, aby se rozptýlili a odreagovali ve své bezbarvé, monotónní a únavné existenci. Mezi sezónními božstvy a davem jejich obdivovatelů existuje ustavičná osmóza. Obdivovatelé jsou průběžně informováni o zálibách, rozmarech a sebevýznamnějších podrobnostech života svých hvězd. Imitují je, napodobují jejich účesy, osvojí si jejich způsoby chování. Žijí skrze ně. (Caillois, R. Hry a lidé, s. 134) ()

Reklama

kaylin 

všechny recenze uživatele

Herecky je to dobré, ale nemůžu si pomoct, mně to prostě nebavilo. Aubrey svou roli zvládá skvěle, Elizabeth je krásná, ale jejich příběh mě nezajímal, asi proto, že se mi nelíbí příběh postav, na kterých je skutečně málo co mít rád a ještě je to prezentováno jako komedie. Nebýt O'Shea Jacksona Jr. ani to jako komedie nemůže být označeno. ()

PavelVanekArt 

všechny recenze uživatele

Další z moderních blbin, kde se ukazuje, jak jsou lidé závislí na moderní technologii a sociálních sítích. Je to k zblití vědět, že tohle se někde opravdu děje. Ingrid je blbka. Není hezká, není in, není cool, není ničím zajímavá. Věčně čumí do telefonu na Instagram a jede si svůj Instalife, kterej nikoho vůbec nezajímá. Narazí na holku, do které se platonicky zamiluje, která je in, cool a další bullshity. Tak se rozhodne sbalit si svoje suckypucky, nějaký lovky a vyrazí do stejného města. Tam si vše zařídí tak, aby se svou idolkou potkala, seznámila, skamarádila a byly prostě best friends forever. Ale jak znám i z vlastní zkušenosti, tak každá lež jednou praskne, záleží jen, jak moc ji máte pojištěnou. Já nevím, moc takovým sračkoidním námětům okolo socka sítí neholduju, ale tady se to celkem dalo sledovat. Vzestup a pád obyčejného člověka jen díky jediné ujeté aplikaci (kterou taky mám, hu givs a shit), která má mnohem větší moc, než si myslíme. Samozřejmě v US, nikde jinde nežijí takoví tupci. Ehm. Je to prostě moderní hovadina, která po technické stránce neurazí, má to i nějakej ten spád (ze lži do lži), herecky překvapivý (Aubrey Plaza je katastrofální všude, ale tady jí z pusy nepadaly hovna naštěstí a Elizabeth Olsen je prostě ťuťu všude). 4* a.k.a 65% ()

lamps 

všechny recenze uživatele

Jeden z té hrstky nenápadných indie filmů, které věrně reflektují dobovou společnost, aniž by k tomu potřebovaly extravagantní způsoby vyjadřování a okázalé vedení pozornosti. Jednoduchá premisa funguje jednak díky přesvědčivým hercům, jednak díky režijní vyrovnanosti a absenci rádoby cool šokujících zvratů - Matt Spicer vystavuje reálný svět lidských bytostí, které si vytváří image a povahu na základě instagramové komunity, a nechává diváka, aby si vše sám interpretoval. To úplně konečné vyznění sice labilní hrdinku podporuje, ale zároveň naznačuje nemožnost jejího mentálního osvobození, což se snaží deklamovat celý film. A že v něm ještě vystupuje krásná Elizabeth a vtipný O'Shea Jackson s úchylkou na Batmana, to je jen vítané zpestření. Jít to více do hloubky v posledním aktu, neměl bych tomu takřka co vytknout. ()

Galerie (21)

Zajímavosti (3)

  • V záverečných titulkoch je venované špeciálne poďakovanie Billovi Murrayovi. Je to kvôli modrému svetru, ktorý Bill venoval Aubrey Plaza pri natáčaní filmu Prozření Charlieho Swana III (2012), keď Aubrey ochorela. Tento istý sveter má na sebe Ingrid (Aubrey Plaza) v scénach v banke a v reštaurácii. (Astonko)

Reklama

Reklama