Reklama

Reklama

Krvavý Baron

  • Itálie Gli orrori del castello di Norimberga (více)
Trailer

Obsahy(1)

Mladík Peter se vrací do rodného Rakouska pro své dědictví. Přijíždí na zámek svého předka, který byl proklet čarodějnicí, již nechal upálit. Nechtěně přečte zaklínadlo, které tohoto sadistického barona přivádí zpět k životu a baron pokračuje ve svém krvavém řádění. (Chatterer)

Videa (1)

Trailer

Recenze (21)

Bloody13 

všechny recenze uživatele

Malinko slabší kousek od Maria Bavy, než jsme u mistra zvyklí. Přitom námět o Krvavém baronovi není vůbec špatný a nechybí ani propriety, které jsme si tak oblíbili u jeho starších děl. Rozlehlý zámek, tajemná minulost, spousta mlhy a do toho jedna vraždící zombie v plášti a klobouku. Snad jenom ten hřbitov chybí. Postava krvežíznivého barona je super, a dokud řádí (nejlepší je moment s železnou pannou), je to super. Ale čím více se kecá, tím víc baron ustupuje do ústraní. Závěr pak nemá tu správnou tendenci gradovat. Přesto se pořád jedná o lehce nadprůměrný horor s parádním nasvícením a příjemnou hudbou. Původně zamýšlený Vincent Price v jedné z hlavních rolí by tomu ale ještě pomohl. ()

darkrobyk 

všechny recenze uživatele

Tajemný hrad, kletba, mlha, bouře, monstrum, vraždy. Pravda, Maska démona to není, ale i tak Bavův výtvarný vizuál s pro tyhle filmy typickou hudbou a s krásnými ženami se mi líbil. Dech gotických filmů zesílí při návštěvách hradu, zejména v noci, v setkání s čarodějnicí i během honu na Evu, která prchá nočními uličkami města v husté mlze, v níž světla lamp vykreslují bizarní obrazce, mající v patách krvelačné monstrum. Najdeme zde časté záběry na oči, tak oblíbené v italské kinematografii (Fulci, Argento) a smysl pro detail. Snad jen vraždy mohly býti vynalézavější, i když Fritz si to jistě pěkně užil, a gore šťavnatější. Někde mezi 3 - 4*. Snímek osloví zejména skalní příznivce žánru. ()

Reklama

Mariin 

všechny recenze uživatele

Pravý, nefalšovaný italský brak od Maria Bavy, který prostě nebyl dobrý režisér. Jakousi kvalitou jsou tu skutečné exteriéry rakouského hradu Kreuzenstein a reálné historizující interiéry; dále pak barevnost a vizuální stránka, zvláště pak kýčovitý mladý pár barona Kleista (hezouna Josepha Cottena) a studentky Evy (typické "kysličníkové" blondýnky Elke Sommerové). Na tento film se ani nedá dívat jako na horor, jako spíš na nechtěnou parodii hororu, echtovní zábavné béčko a tak všelijak podobně... ()

J*A*S*M 

všechny recenze uživatele

Čím víc těch starších italských hororů vidím, tím víc se mi líbí. U Baron Blood jsem byl dokonce schopen přehlédnout, že "mladík Peter vracející se do rodného Rakouska" si za všechny nastalé problémy může sám, neboť je to tupý blbec, který si vědomě zahrává se starou kletbou a potenciální stanutí tváří v tvář s ne-mrtvým krvežíznivým sadistou považuje za zajímavou zkušenost. Všechny scény s ohyzdným zmrtvýchvstalým baronem jsou velmi povedené a atmosférické, jedna ve mně dokonce i vyvolala náznak strachu, trošku problém mám s tím děním okolo. Na poměry staré Itálie je to alespoň velmi slušně zahrané, takže 7/10 dám s klidným vědomím. ()

Astaroth12 

všechny recenze uživatele

Pekné a zaujímavé interiéry zámku,parádne mrazivé prostredie.Príbeh sám o sebe je pekne stvárnený-kliatba,temný hrad a zombie múmia ktorá sa práve prebudila z 300 ročného spánku.Len spracovaným je to už oveľa horšie.Hlavne ma vytáčal mladý pár ale hlavne mužský herec Peter bol neskutočný debil a aj ako herec nebol dva krát príjemný.Kto by sa zahrával z kliatbou určite len debil a preto má príbeh v sebe jednoduchosť a naivitu. Mučiareň mala zlovestný efekt. Atmosféra i strašidelnosť to som u Bavu zvyknutý a boli hlavnou zložkou aj v tomto filme ale uňho som zvyknutý aj na silu príbehu ale v tomto prípade to nevyšlo.Hra svetiel,hmlový opar a mrazivé nasvietenie ulíc v noci mali v sebe silnú strašidelnosť ale viacero scén tu bolo divných a nezmyselných.Som veľkým fanúšikom tohoto subžánru a tak aj Bavu. Ale tento film u mňa nezabodoval. ()

Galerie (8)

Zajímavosti (9)

  • Vídeňský hrad, kde se film natáčel, bylo ve skutečnosti muzeum plné starožitností. (Chatterer)
  • Producent filmu Alfred Leone má ve úvodních scénách filmu cameo jako cestující v letadle. (Chatterer)
  • Natáčení trvalo šest týdnů, skončilo o tři dny dřív než se předpokládalo a výdaje byly nakonec menší než předpokládal rozpočet. (Chatterer)

Reklama

Reklama