poster

Po svatbě (festivalový název)

  • USA

    After the Wedding

Drama

USA, 2019, 110 min

Režie:

Bart Freundlich

Scénář:

Bart Freundlich, Anders Thomas Jensen (původní scénář)

Kamera:

Julio Macat
(další profese)
Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Reesam
    ***

    Přijde mi, že film chtěl budovat z počátku napětí, zvědavost a touhu po vědění, co že se to mezi nimi stalo. Jenže místo toho je to utahaný a celou dobu si říkáte, proč se ta Michelle tam chová jako kráva: je to, protože neumí hrát, nebo protože má takhle debilně napsanou roli? Ke konci fimu sice zjistíte, že hrát fakt umí, jen ta její role byla dost špatná, ale nechá to pachuť na celém filmu. Jediným světlým bodem byla kamera a výkon ke konci filmu Jullianne Moore, u kterýho jsem měla husinu všude.(28.6.2019)

  • Jas3
    ***

    Výtečný příběh. Slabá režie. MFFKV(29.6.2019)

  • Filmmaniak
    ***

    Americký remake dánského filmu jak podle kopíráku, akorát genderově promíchaný, a hlavně to jsou tentokrát americké dolary, co zachraňuje chudé děti v indických sirotčincích. Pocitovému melodramatu o rozdílech v problémech prvního a třetího světa, o zajišťování budoucnosti pro ty, na kterých vám záleží, a o rozhodnutí, zda dát přednost vlastnímu dítěti před jinými dětmi, které ale vaši pomoc také potřebují, stojí podstatně víc na adaptovaném scénáři a kvalitních hercích než na průměrné režii, která původnímu materiálu na hodnotě příliš nepřidává. Postavy před sebou ukrývají různá tajemství, která si většinou domyslíte dřív, než dojde k jejich odkrytí, a namísto obnažování rodinných vztahů se podstatnější složkou filmu jeví být četná sentimentální setkání a uplakaná loučení.(3.7.2019)

  • Jevablo
    ***

    Tři hvězdičky jsou hodnocení s festivalovým bonusem. A teď vážně - takhle to prostě vypadá, když se vezme zřejmě celkem zdařilá předloha (dánský originál jsem neviděl), přiběhne americká produkce, nasype se spousta peněz, děj se nastaví do amerických reálií a do textu se přidá asi tisíc "I love you" (všichni se strašně milují a po pěti minutách se rozcházejí). Emocionálně přepjaté a tím pádem naopak chladně působící. STRAŠLIVĚ doslovné - ve filmu neschází nic, všechno se řekne a odehraje, všechno tam je, i to, co tam vůbec být nemusí! Filmu by nesmírně prospělo zkrácení o 15 minut, kdy by režisér musel stříhat (a je co!) Malou výtku mám i k hercům - pan Crudup by mohl víc hýřit výrazy a emocemi, vždyť ho to musí vnitřně trhat, ne?(16.7.2019)

 
Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace