Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Campbell
    *****

    Původně jsem chtěl dát jako většína 4*, ale za ten neuvěřitelnej konec dávám 5*. Celých 50 minut se ve filmu moc neděje(ale to neznamená že je nudný) je to spíše o psychologii zrůdiček a lidí co žijí s nima, ale posledních 20 minut je tak kulervoucích že prostě žasnu. Hlavně vynikajíc herec hrajícího toho zamilovanýho skrčka, celou dobu jsem myslel že ho hraje dětí, ale prostě jsem mu všechno sežral. Ostatní zrůdy byly ošklivé ale též jsem s nima soucítil takže jsem nevěděl komu fandit. Film doporučuju všem kdo má rád starší kousky a hlavně skandální.(28.7.2010)

  • juta
    ****

    Nejen ve své době, ale i kdyby se něco takového natočilo nyní, tak by většina Freaks odsuzovala, nebo k tomu měla odpor. Já patřím do té části publika, která na takové věci nehledí. No, popravdě dějová linka je velmi prostá, to ale nemění nic na tom, že tento snímek přeci jen něco v sobě má a proto jsem přidal čtvrtou hvězdu.(23.3.2014)

  • Vesman
    ***

    Film shlédnutý dnešního rána před odchodem do práce pouze kvůli tomu, abych na večerním rande ohromil svou potencionální milou... Jasné a dodnes pravdivé poselství o tom, že to nejhorší v lidech se ukrývá uvnitř a nikoliv na povrchu v případě Freaks na můj vkus zpracováno až příliš naivně a nereálně. Navzdory určitému nostalgickému kouzlu a úžasnému malému Hansovi tak moje neemotivní duše zůstává chladnou...(17.12.2013)

  • Matty
    ****

    We accept you, one of us! Gooble Gobble! Banální melodrama se šťastným koncem a morálním ponaučením ční nad ostatními melodramaty své doby obsazením skutečných „zrůd“, čili lidí, kterým příroda něco ubrala, ba naopak nadělila navíc. Ti režisérovi neslouží jenom jako zdroj děsu (to především v poslední a výtečné hororové třetině), ale rovněž jako živé důkazy o nesmyslnosti slučování lidské duše a zevnějšku. Na obyčejných každodenních úkonech nám Tod Browning názorně předvádí, že ta zvláštní stvoření mají stejné touhy, přání a sny jako normální lidé. Zde paradoxně lidé až na čestné výjimky mravně zkažení, což bylo v třicátých letech 20. století, zvlášť pro puritánskou americkou společnost, nadmíru pobuřující. Možná právě neustále zkracování z původních 90 minut do přijatelnější podoby způsobilo občasnou zbrklost a zkratkovitost (mít finální msta o pár minut více, ještě se klepu hrůzou). Vůbec by mi nevadilo strávit v (alespoň zpočátku) přátelském společenství těch… těch lidí, to je to správné slovo, ještě pár desítek minut. 75% Zajímavé komentáře: POMO, dzej dzej, 5150(2.4.2008)

  • dzej dzej
    ****

    Obsadit v době rodícího se star-systemu do hlavních rolí holywoodské produkce fyzicky znetvořené herce, to je opravdu velká odvaha. Stejně odvážné je narušení tradiční horrového modelu, ve které jsou reprezentatnti normálnosti napadeni (nenormálním) monstrem. Přitom sám Tod Browning natočil rok před Freaks klasického Draculu, který nejen, že výše zmíněný model důsledně dodržuje, ale vlastně jej pomáhal definovat. V cirkusovém prostředí Freaks je hranice mezi monstrem a normálním hrdinou naprosto převrácena. Fyzicky znetvořená lidská monstra jsou tak daleko lidštější než řada normálních hrdinů. Freaks tedy hned dvakrát podkopávají dobový kánon - výběrem hrdinů i celkovým vyzněním příběhu. Gooble gobble, gooble gobble, we accept you, one of us!(13.4.2006)

  • - Během společného focení s Olgou Baclanovou dělal trpaslík Harry Earles stále oplzlé poznámky. Její výrazy na fotkách jsou proto někdy autentičtější než by byly normálně. (Kulmon)

  • - Poté, co se MGM vzdala distribučních práv, chopil se jich Dwain Esper a sjezdil s tímto snímkem – skvěle přejmenovaným na Zakázanou lásku či Chyby přírody – celou Ameriku. (Pavlínka9)

  • - Film původně končil tím, že Hercules zpívá sopránem u Madame Tetralini jako atrakce vzhledem ke skutečnosti, že jej zrůdy vykastrovaly, ale kvůli odporu publika byla tato scéna vystřižena. (Kulmon)