Recenze (1 485)
Raubíř Ralf (2012)
Vtipné, chytré, neobvyklé, originální a zábavné. Vůbec jsem to nečekal.
Švýcarák (2016)
What the fuck was that?! To byl nejlepší nejhorší film, který jsem viděl
Mládí (2015)
Svým způsobem mistrovské dílo, ale je to hodně těžká a hutná věc. Na tohle musí mít člověk vážně čas a chuť. Herecký koncert, ovšem někdy až moc upovídaný ..
Teorie tygra (2016)
Hodně inteligentní film. Bartoška to prostě umí.
Země zítřka (2015)
Jak se mohl takovej borec jako je George Clooney upsat takové kravině? Chápu, že člověk udělá chybu (Batman a Robin), ale že ji bude opakovat?! Jedna * za Hughe ...
Asura (2012)
Nikdy jsem tyhle japonský omalovánky moc nechápal. A ani Asura to nezmění. Nedalo se na to moc koukat ...
Pompeje (2014)
Konec trochu překvapil, nevěděl jsem, že Kit má takové břišáky, Adewale je borec už od LOST a velké překvapení v podobě Jessicy Lucas - to je kočička. Takže celkově spokojenost s blbým filmem :-)
The Program: Pád legendy (2015)
Tak ta podoba Bena a Lance je až zarážející. Jinak co na to říct - bylo to poutavé, dravé a zábavné. V mých očích je Lance nešťastná duše, která si toho nandala moc. S jídlem roste chuť - neměl se vracet. To ovšem nic nemění na tom, že podváděl a jako tak je prostě dobře, že to vyplavalo na povrch. Jak ale už bylo řečeno - vyhrál 7x tour, kde podle všeho všichni dopujou. Je to omluva? Možná. Je to asi stejné jako s korupcí ve fotbale.
Než jsem tě poznala (2016)
Tak Emilia Clarke umí hrát - příjemné zjištění. Jinak v podstatě nemám co dodat. Naprosto skvělé a úžasné. Hodně podobné jako Intouchables.
Turbo (2013)
Opravdu pitomý nápad