Recenze (1 944)
Anihilace (2018)
Další z řady těch těžších sci-fi kousků, který kromě hlubokých myšlenek a náporu na divákovu mozkovnu navíc a to především nabízí úžasné surrealistické výtvarno, skvělý soundtrack a překvapivě hutnou dávku goru.
Odložené případy (2003) (seriál)
Po prvních pár seriích dochazí k repetivnosti kvůli stále stejnému schématu. Navíc svědci mívají překvapivě dobrou paměť na udalosti staré i několik dekád. O pravidelné davce patosu na konci dílu ani nemluvě.
Single Man (2017) (seriál)
Zábavná jednohubka, která postrádá silnější závěr.
Liga spravedlnosti (2017)
Marvel vládne filmovému komiksu a DC už to bude jen těžko dohánět.
Dabing Street (2018) (seriál)
Jak excelentně nasadili v prvním dílu, tak těžko se jim dařilo dál. Bylo to chytré, nápadité a hluboké ale humoru jsem se prostě nechytl.
Prezident Blaník (2018)
První polovina je jasný Tonda Blaník jak ho známe ze seriálu. Spousta narážek, nekomfortní politická satira, boty. Celovečerák přináší kontakt se skutečnou politikou, hvězdnými camei, mnohdy jde o vynikající impro ze stran politiků, mnohdy o neuvěřitelné filmařské štěstí (mávání z hradu). Co se ale nevede je druhá polovina, která vypadá jako ušitá horkou jehlou. Celé to mesiášské ladění je úplně mimo.
Obr Dobr (2016)
Audiovizuální CGI nádhera, která ale narozdíl od podobných cílí především na děti a dospělý doprovod se nejspíš ukouše nudou.
Hledá se Dory (2016)
Plnohodnotné pokračování Nema, které se mu směle vyrovnalo i po dlouhých 13letech. A scéna v potrubí, to je perla!
Lady Bird (2017)
Milý snímek o vztahu rebelky a její matky, rebelky a jejích mužů, rebelky a světa, v posledním ročníku katolické střední. Jistě nadrůměrný indie snímek o dospívání, který ale stejně jako mnoho dalších před ním zapadnou a nezachrání ho ani akademie.
Kingsman: Zlatý kruh (2017)
Hromada efektních scén, které mě už nedokážou posadit na zadek na úkor zábavy a vtipu. První velký přešlap M. Vaughna, který nedokázal navázat na převratný první díl a vyplodil jen efektní ale prostoduchou pitominku.