Recenze (809)
Rozpolcený (2016)
Nebyť výkonu hlavnej postavy je to úplný prepadák. Nuda..
xXx: Návrat Xandera Cage (2017)
Xtrápne, Xdetinské, Xúbohé.
Krev šampiona (2016)
Bleed for This vs Hands of Stone je Vinnie Paz vs Roberto Duran. Tak isto výborný film.
Pasažéři (2016)
Plný počet romantickému scifi, ja? Film prekvapil, veľmi príjemne. Sympatický pár, tajuplnosť, atmosféra.
Bitva o Inčchon (2016)
Nebyť tej USA, hrdinskej propagandy bol by to úžasný film.
Zmizelá (2014)
Psychopatický, atmosférický, zvrhlý, vražedný, no inak ako by divák na prvý krát mohol čakať. Záver filmu žiaľ amputovaný, nedotiahnutý, čakal som závratnú zmenu v závere, prípadne výraznejší záver samotný.
Taboo (2017) (seriál)
Absolútne nezáživné, nezaujimavé, ne-tajuplné a príšerne nudné. Všetci sa tvária a "snažia", ale spracovanie úplne chabé, jediná hviezda za témné prostredie a druhá za atmosféru.
Dítě Bridget Jonesové (2016)
Skôr pre ženy (to je samozrejmé), ale pobavilo. A prečo hlavne pre ženy aj ďalšom ohľade? Pretože každý chlap by sa v skutočnosti vysr.l na neatraktívnu ženu, ktorá nevie s ktorým má dieťa. Reálne by skončila na ocot, skôr ako by stihla ďalší chobot. Ten boj o "Bridžit" je úboho-trápny. Ženy nehľadajte romantiku v divokej p1zde.
Jedinička (2015)
Krásny, kvalitný, emotívny snímok, Hacksaw Ridge môže ísť v porovnaní s týmto snímkom handry fajčiť.
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Zase komerčná presladená usa trapošina.