Recenze (5 781)
Záhada zlatého servisu (1987) (TV film)
Naprosto skvělý Polívka, ale i další herci byli ucházející. Závěrečný citát sluhy to ještě všechno okořenil. Velmi příjemná kratší oddechovka.
Peng shi: Sang jin tian liang (2001)
Tento snímek se mi zdál natočený profesionálněji než jeho předchůdce. Pokud tedy byl natočen dříve. Ovšem také měl pomalejší tempo. I zde mi vadilo podání ve dvou liniích. Zase to brzdilo už tak slabší spád a dělalo mi to ve filmu zmatek. Tu zbytečnou retrospektivu si taky mohli nechat od cesty, to že měla Grace dítě dívám moc dobře věděl, mluvilo se o tom více než bylo nutno. Navíc, při výslechu Hok tvrdil, že Grace utloukli to jeho dva poskoci. Ve filmu je však její smrt podána jako předávkování. Tím u mne tento snímek klesl do podprůměru.
Ren tou dou fu tang (2001)
Nemám rád podání příběhu ve dvou nebo více liniích a i zde mi to vadilo. Kopie snímku nebyla nic moc a když k tomu připočtu, že se mi pletou jejich obličeje, vznikl mi z toho napoprvé takový gulášek. Snímek je to hnusný, ale vychází z toho prostředí, takže to zde bylo vyjádřeno velmi dobře. Herci to zahráli v průměru a dějově to také ušlo. Dvě zbytečně a násilně vsunuté erotické scény tomu vůbec jako celku nepomohly, naopak jen zdržely spád. Gore velmi slabé, takže nějak mi to řazení CAT III uniká. Snímek podruhé vidět nemusím, přesto jej hodnotím v průměru.
Titanic 666 (2022)
Sem tam náznak nějakého efektu na slabší úrovni. Ve filmu se hlavně pátrá, teprve až na konci to chytne jakž takž švih. Ale ani tehdy to není nic, co by bylo něčím zajímavé. Žádný sympaťák, ale za ten konec a malé překvápko tu desítku dám. Plus za pár záběrů dalších deset.
The Price We Pay (2022)
Ono se to sice rozjíždí hned od počátku a dokonce to má i spád. Ale uprostřed mi to přišlo takové nějaké unavené a utahané. Filosofické žvástu musel děda mít, bez toho to asi už ani nejde. Poměrně hezká Gigi Zumbado to jakž tak drží, ostatní jsou v průměru. Jako celý film. Ovšemže za gore a masku na konci je třeba přidat, to se rozumí. 70 %
Munchie Strikes Back (1994)
Tady se naprosto vytratil humor předchozího snímku z roku 92. Možná to bude bavit děti, ale mne to vůbec nezaujalo. Trpaslík byl stejný, děj jako vždy, takže celkově jen klišé a nuda. Je mi jasné, že nejsem cílová skupina, ale jak jsem již uvedl, nemyslím si, že to děti nějak zaujme. Snad jen konec který se nesl v duchu filmu „Home Alone“. Dávám desítku za hezkou hudbu na začátku a konci.
Munchie (1992)
Efekty k ničemu, skřítek nic moc. Očekával jsem to, ale nečekal jsem, že mne to bude bavit. Ale ty sny toho kluka, a občasná legrace to zvedly na tu třicítku co dávám. Je to sice rodinná komedie, ale nevím zda mladší generaci zaujme. Tu starší tak na jedno mrknutí a víc nic.
Munchies (1987)
Spousta chyb jak dějových tak ostatních. Skoro vůbec mne to nezaujalo a moc poctivě jsem to nesledoval. Kradené téma bylo zpracováno velmi špatně a já marně bádám, za co bych měl dát minimálně tu desítku. Ale fakt není za co.
Příšerky útočí (2019) (TV film)
Myslel jsem si , že to bude k ničemu, ale že to bude až tak vysloveně protivné, to jsem nečekal. Hudba kdy jí není třeba, ani jediná sympatická postava, prostě nic, co by mně mělo jakkoli nadchnout. A tak dávám desítku za občasné pokusy o gore, jinak bohužel není zač dát další plusy.
Critters 4 (1992)
Na začátku je to jasné a přímé pokračování předešlého filmu. Dokonce začíná stejnými scénami jako ten předtím končí. Tím to však zvadlo a děj jde naprosto jinam. Myslel jsem, že to bude krávovina, ale mýlil jsem se. Je mi jedno, že je to vykradené a v béčkových kulisách. Mělo to spád a to takový, že jsem se ani jednou nepodíval na čas. Už z tohoto důvodu musím dát čtyřicet, jako základ. A navíc, prostředí, tak jak to mám rád, co bych chtěl více, že jo.