Recenze (639)
Sledování (1998)
Fantastické, grandiózne, bez jedinej chybičky. Majster Nolan sa pozná aj v ranom režisérskom veku. Takisto, netreba zabúdať na vynikajúce herecké výkony dvoch hlavných predstaviteľov.
Hoď svišťom (2011) (seriál)
Neporovnateľne lepšie, ako Zita na krku. Nie je to síce nič svetoborné, ale nerozumiem, prečo toľko odpadov - skúsili ste si pozrieť aspoň jednu epizódu? Niektoré scénky boli síce trápne, ale väčšina bola veľmi humorná a takisto hlavný predstaviteľ podáva výborný herecký výkon. Myslím, že konečne sme sa dočkali slovenského komediálneho seriálu (zámerne ho nenazývam odvážnym názvom "sitcom"), ktorý je aj vtipný. Pozriem si aj ďalšie časti a ak sa mi budú páčiť, tak jednu hviezdičku pridám.
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Zo začiatku som si hovoril "Toto má byť film z TOP 10?!", keďže dej sa pomaly rozbiehal. Avšak práve tempo tohto filmu je jeho najväčším kladom a súčasní filmári si môžu z neho príklad ako návrat ku koreňom. Páčilo sa mi to napriek tomu, že mi bolo od začiatku jasné, ako to dopadne. Výborné zrežírované, výborne zahrané.
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Kašľať na rebríčky, nechce sa mi zamýšľať nad tým, či to je naozaj najlepší film všetkých čias. Čo však môžem povedať - výborný scenár, výborná réžia, výborné herecké výkony, výborná hudba. Vďaka tomu všetkému prehliadnem občasný pátos.
Noční show Davida Lettermana (1993) (pořad)
Z amerických talkshow sa mi páči najviac práve táto
Melancholie (2011)
Fúha, čo k tomu povedať. Zo začiatku film napriek pomalému tempu veľmi dobre bavil, dokonca sa u mňa dostala z nemilosti Kirsten Dunst, ale záver ma neoslovil. Takisto mi vadili rôzne chybky, ako napr. samoúčelná erotika a nahota (nie že by Kirsten nemala čo ukazovať). Taktiež, čakal som na pointu, ktorá neprišla.
Británie má talent (2007) (pořad)
Neohrňujte nosom, ak poznáte iba česko-slovenské patvary. Originál je naozaj na špičkovej úrovni.
Ktosi je za dverami (1978) (pořad)
Proste L+S
Takešiho hrad (1986) (pořad)
Ak by to nakrútil ktokoľvek iný, ako Japonci, tak by sa mi to asi nepáčilo.
Všechnopárty (2005) (pořad)
Na Krausa to síce nemá, ale Šíp je svojský a ja mám rád jeho zmysel pre humor.