Recenze (2 676)
Power Rangers: Strážci vesmíru (2017)
Nevím jak hodnotit. Je to hrozná sračka, ani s Avangery se to nedá srovnat, ale ta nostalgie, kdy jsem si každé ráno pustil strážce z vesmírů mě tlačí do aspoň průměrného hodnocení.
Velká čínská zeď (2016)
Nějak mi do sebe fantasy a čínská armáda do sebe neseděla. Zpracování nemohlo být ovšem v lepší rukou.
Logan: Wolverine (2017)
KONEČNĚ TU MÁME WOLVERINA, KDE STŘÍKÁ KREV, ODLÉTÁVAJÍ KONČETINY VZDUCHEM A DETAILNĚ PROPÍCHNUTÝCH HLAV NA SKRZ JE TU TAK AKORÁT, ABY TO NENIČILO PŘÍBĚH. O tom ale Logan není. Je to depresivní realistické drama, které poukazuje na dopad všech ran, bolesti, utrpení, které Wolverine ze svůj život zažil. Tenhle film je víc poslednější než "Poslední vzdor" a po konci tohohle filmu, by už žádný film s X-meny neměl být dál točen, aby byla zachována vážnost filmu.
Ghost in the Shell 2: Innocence (2004)
V první řadě lepší jak první díl. Hloubka, vizual, srozumitelnost a drsnost je minimálně dvojnásobná. Akce by tu mohlo být sice více, ale poselství je zde jiné a to ho tu splňuje na výbornou.
La La Land (2016)
Novodobá Pomáda. Chytlo mě to za srdce !
Resident Evil: Poslední kapitola (2016)
Tak tohle bylo hodně zlé. Tmavý, akční, superrychlý, šedivý, nepřehledný a nudný mišmaš, který pohřbil značku Resident Evil hluboko. Rozhodně je to nejhorší díl.
Pod rouškou noci (2016)
Film, který se nejblíže dostal svými scénámi a dějem ke hře Mafia (první díl). Opravdu radost sledovat. Kdyby bylo ve filmu více akce, krve a méně romantiky či byl film delší, tak by film putoval rovnou do top. Ben poslední dobou strašně jede !
Assassin’s Creed (2016)
Hrál jsem hru, takže přesně vím, kde to mohlo být důvěrnější předloze. Určitě šlo z toho udělat víc než bylo tohle. Šílenství zahrané Fassbenderem a souboje v Animusu povedené.
Guo chan Ling Ling Qi (1994)
Jeden z klenotů staré čínské kinematografie, který byla radost objevit.
Xi you jiang mo pian (2013)
Neskutečně zábavnej nášup. Fantazie, komedie, romantika a hrdinství. Po dlouhé době mě zase Asie dostala.