Recenze (2 158)
Ještěr (2023)
Určitě jedna z nejlepších kriminálek posledních let. Neonoirová atmosféra, pěkná práce s kamerou, skvělý soundtrack a dobře napsaný příběh jsou pohromadě skvělým mixem a za vedení Benicia Del Toro vytváří skvělý film. Netflixu se moc filmů v posledních letech takhle nepovedlo.
Nech svět světem (2023)
Má to něco do sebe. Mahershala Ali to se svým ledově klidným charisma táhne, příběh pomaličku poodkrývá nové informace ale zároveň udržuje ve vzduchu dost otázek a nejistot a vše skončí velmi otevřeným závěrem který by klidně vybízel k natočení pokračování.
Talentovaný pan Ripley (1999)
"Vždycky jsem si myslel, že je lepší předstírat, že jsi někdo jiný, než být nula." - Musím nesouhlasit s golfistou, protože ta zmatená rozpolcená osobnost Ripley/Greenleaf se proměňuje a vyvíjí tak přirozeně a důvěryhodně, že jsem to Damonovi absolutně věřil. Výborné psychologické drama u kterého jsem po celou dobu měl zvláštní strach a stud z toho, že dojde k jeho odhalení.
Sloní srdce (2019)
Sloni jsou prostě sympaťáci a příběh o jedné jejich skupině a člověku, který jí zasvětil život, chytne za srdce.
Poslední nosorožec (2023) (TV film)
Krátké shrnutí dalšího smutného příběhu o vymírajícím druhu s neopominutelnou českou stopou.
V měsíčním světle (2019)
Začíná to slibně a s očekáváním zajímavé zápletky, ale dějově z toho nakonec vyjde v podstatě prázdný film bez nějakého vyznění.
Metanol (2018) (TV film)
Výborně natočené, obzvláště první díl, který zachycuje vše od myšlenky až po katastrofální důsledky. Druhý díl kde probíhá vyšetřování už sice tak strhující není ale pro poskládání celé mozaiky je důležitý. I přes závažnost tématu jsou tu citlivě nadnesené dílčí scény kde se musíte zasmát. Klobouk dolu jak to jako celek funguje zcela harmonicky ve všech ohledech.
John Wick 3 (2019)
.
Synchronic (2019)
.
Agent (2019) (seriál)
.