Recenze (4 549)
Škola je naše (2022)
Celkom slušne zrealizovaný Francúzky film, kde tag „komédia“ sa dá použiť len miestami. Niektoré časti príbehu (filmu) však berte s dostatočnou rezervou. Slušný výkon od Sarah Suco. Nečakajte film typu Fack ju Göhte. Osobné hodnotenie: 70% (***)
Powerpuff Girls (1998) (seriál)
Animák od autorov Dexter‘s Laboratory, ktorý nedokázal nadviazať na úspech už spomínaného animovaného seriálu. Animák spíš pre mladších, vekovo pokročilejší diváci na to potrebujú náladu a trpezlivosť. Osobné hodnotenie: 70% (***)
#chočuvigru (2021)
Stále (viac) aktuálny príbeh, tentoraz však z Ruska, aj o tom, že akým hrôzam („výzvam“) je vystavená mládež na sociálnych sieťach. Film Zajcevovej pre inšpiráciu si vybrala také filmy ako napríklad Searching alebo Cyberbully. Aj keď sa časom dá odhaliť, že kto sa skrýva za maskou hrôzy, príbeh je vedený kontinuálnou dynamikou a nestráca pozornosť diváka. To, že po skončení budete mať o čom premýšľať, je už o takýchto filmoch zvykom. Osobné hodnotenie: 74% (***)
Nindžové: Stínoví bojovníci (2012)
Obsahovo pomerne vypovedací s mnohými zaujímavými informáciami. Dokument, ktorý efektívne využije tých 50 minút. Ešte trochu zapracovať na vizualizácii a záveru, a potom sú to štyri hviezdičky ako hrom. Osobné hodnotenie: 78% (***)
Muž, který plakal (2000)
Zaujímavé a kvalitné obsadenie na poste herečiek a hercov, kde na výkonoch jednotlivcov sa nedá veľa vecí vytknúť. Len to vedenie filmu a ešte katarktickejšie vyvrcholenie príbehu má svoje určité nedostatky. Osobné hodnotenie: 70% (***)
Náhradní klíče (2022)
Mladá neplnoletá slečna (veľmi solídny a vyrovnaný výkon od Céleste Brunnquell), pochádzajúca zo sociálne slabšej (a problematickejšej) rodiny, a zachytenie jej priateľského (a „pracovného“) vzťahu s mladým mužom jej priateľky. Jednoduché scény a dialógy, ktoré zbytočne neodbočujú iným smerom. Škoda, že (indie) filmu chýba väčšia režisérska dôraznosť (debut režisérskej dvojici Paul Saintillan / Jeanne Aslan) a lepšia vypracovanosť niektorých scén. P.S.: Som zvedavý na ďalšie filmy so Céleste Brunnquell a nato, ako sa jej herecká kariéra bude vyvíjať ďalej. Osobné hodnotenie: 73% (***)
Jízda smrti (2023)
Americká verzia filmu Steig. Nicht. Aus! so solídnym výkonom Liama Neesona. Osobné hodnotenie: 70% (***)
VFW (2019)
B-čkový scenár, ale za to kompenzovaný brutalitou akčných scén, ktorý vzhľadom na (predpokladaný nízky) rozpočet trochu prekvapí. Zaujímavá parta starých matadorov, na čele Stephenom Langom, ktorý medzi sebou majú určitú chémiu. Jednohubka, ktorá by mohla dopadnúť oveľa horšie. Osobné hodnotenie: 70% (***)
Herkules (1983)
Zaujímavá kombinácia fantasy a sci-fi prvkov, ktoré začiatkom osemdesiatych rokoch vedeli zapôsobiť. Osobné hodnotenie: 70% (***)
Jízda s Madeleine (2022)
Príbeh v príbehu, z ktorých vás určite bude šokovať ten dávnejší so všetkými svojimi okolnosťami. Herecky slušne zahraný film, ale bohužiaľ niektoré časti trochu menej vypracované a scenár je veľmi predvídateľný. Príjemne prekvapil Dany Boon, ktorý dokazuje, že keď je potrebný, tak vie so zahrať aj vážnejšie postavy. P.S.: Line Renaud je stále vo skvelej forme (aj odtiaľ prajem jej pevné zdravia). Osobné hodnotenie: 77% (***)