Recenze (1 845)
Čelisti (1975)
Čistě chlapská záležitost o to, kdo bude první na žebříčku potravinového řetězce. Jistá režie, perfektní Roy, Shaw, Dreyfuss a Williamsova hudba děsila mnoho diváků se jen tak vykoupat v moři. A to se tenkrát Spielberg s týmem báli jakej to bude průser. 85%
Čelisti 2 (1978)
Pokračování se veze na Williamsově hudbě a s přispěním charizmatického Scheidera mile dál. Volí se změna z otevřeného moře blíže k pláži a s tím přichází i více romantických chvilek než se objeví další lidožravé monstrum z oceánu. Zoufalý křik Donny Wilkes při napadení byl kulervoucí. 65%
Blesk z čistého nebe (2012)
Když se do toho obuje v nových keckách sám Durant a přimícháte studentskou basket ligu se snem malého nešiky, tohle Američané žerou. Plus dávám za pozitivní feeling. 60%
Bezva finta (1985)
´´JSEM SMUTNÝ KLAUN, MĚ MUSÍ MÍT KAŽDÝ RÁD!!´´ :D 75%
Suprhrdina (2008)
Tolik fórů natřískaných na 75minut stopáže jsem dlouho neviděl, možná třetina je na pomezí amerického nesmyslu pro humor, ale to právě ve spojení s dnešní vlnou okouzlujících, třpytivých svalovců v miliardových filmech příjde vhod. 70%
Zoom: Akademie pro superhrdiny (2006)
Ani Tim ani Courteney ani Chevy Chase nedokázali zlámat prachobyčejný předpubertální scénář této superhrdinské blbiny. Díky za to, že vím, co je stejná zapomenutelnost aka Fantastická čtyřka. 20%
Psí ostrov (2018)
Japonská totalitní nálada opět v kurzu, tentokrát pod vedením fantaskního Andersona v loutkové podobě. Příběhem zavrhnutých psů z civilizace úplně nenadchnul, ani způsobem vyprávění, pouze zvláštním kamerovým stylem bez pohybu a snímání blízkého obličeje vůči těm vzdáleným a jakýmsi vnitřním dialogem mezi divákem a blízce zabíranou postavou vyvolávala vtipné momenty vůči nijak zvlášt nezáživnému zbytku okolo odpadkového ostrova. Subjektivně mám v loutkové podobě s povolenou fantazií radši střeštěnější kousky typu Panika v městečku, ale proč to nezkusit na vážno v japonské kultuře teda sakra vážně... 70%
Miss Hanoi (2018)
Jako díl z krimi cyklu každou neděli na jedničce bych bral, ale jako suverénní film, natož ještě do kina opravdu ne. Pokud nejste fakt zamilovaní do Ha T. Špetlíkové či Davida Novotného byl bych za peníze zklamán. Navíc David byl jediný, který filmu dával jakýsi život.. dost sarkastický. :) 45%
Mrakodrap (2018)
Řemeslně dobře natočená žánrovka psaná Skále na tělo. Parta vyděračských teroristů má tu smůlu, že při podpalu ultra moderního mrakodrapu zůstala jedna rodina uvězněná uvnitř. Rodina Willa Sawyera, který neváhá ani vteřinu a hází všanc svoji protézu, protože překvapivě každý muž má svoji skrytou slabinu a v tomto případě to není končetinová náhrada, ale jeho žena a děti. A nebojte se, že by hrdina byl nějak omezen, protože nemá nohu, naopak je snad ještě silnější a odvážnější než kdykoliv před tím. Scéně, kdy za uměláka visí z baráku jsem se upřímně a hodně nahlas zasmál. 45%
Cizinec ve vlaku (2018)
Liam Neeson v dalším rychlokvašném akčňáku tentokrát z prostředí vagónu NYC nadzemky. Jako kdyby mu věštkyně Jolanda vyvěštila ten den, tady vidím velký špatný Michaele McCauley. A já při sledování taky nebyl unesen, jak podivně bývalý policajt zkouší najít svého cizince, doslova se hodí říct, že byl asi trochu vykolejen. Navíc předigitalizovaná efektní nehoda vlaku působila až vtipně. Všichni měli být absolutně na maděru a policii už by nebylo potřeba, jen černý havrany na ten úklid. 50%