Recenze (1 460)
Pardon, nezastihli jsme vás (2019)
It´s not a Beautiful Life aneb obyčejnej život, to je ten pravej horor.
Démon pomsty (1988)
Samozřejmě je to blbost, ale hraje v tom Lance "Bishop" Henriksen a ta čarodějnice byla taky fajn. Je to například o třídu lepší než Puppet Master 4 a 5 nebo Mutant 2.
Přísaha (2001)
Když jsem se včera na Netflixu znovu podíval na Přísahu, uvědomil jsem si, jak moc rychle ten čas letí. Před dvaceti lety se šlo ještě dívat na film, kde hrál Jack Nicholson. A když ho člověk sleduje, uvědomí si, jak moc skvělej herec to byl a že žádný takový už místo něj nebude. Jeden Jack vydá za deset jinejch herců.
Equalizer 3: Poslední kapitola (2023)
Kupodivu trojka byla nejsnesitelnější. Denzel je natolik charismatickej, že utáhne i naprostou kravinu. Stačí mu jen někomu zkroutit ruku a celá mafie padne! Tomu říkám realičnost! Ale jeho Roman Holiday si jinak určitě nesporně všichni užili. Nicméně by už měl Denzel na starý kolena pověsit Ekvalizer na hřebík a vrátit se zase k nějakejm charakterním rolím, aby se z něj nestal černej Neeson.
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Už to začíná být absurdní a otravný, hádám, že dvojka bude ještě větší blbost.
Ještěr (2023)
super
Choking Hazard (2004)
Strašná amatérština, ještě nejvtipnější je ta pasáž s tim pornohercem, jak přinese ukázku svý práce (prezentační videokazeta, chacha), jinak to ale nefunguje ani jako horor ani jako komedie.
Paralelní světy (2001)
Aspoň jeden film dokázal Václav natočit bez cikánů, chvála za to, jinak sem tam viděl odkaz na Saló a na Postavu k podpírání, dvě jasný scény (zasraný zadky a rakev), kerý k tomu odkazovaly. Viděno znovu po 20 letech a celkem to furt de, jen ten Roden byl poznamenanej tou rolí v tom americkym trilleru,a Vlasáková byla dobrá. Byl v podstatě její film.
Víkend u Bernieho (1989)
Je to naprosto blbé a naprosto nevtipné, takže jasný odpad!
Erin Brockovich (2000)
Soderberk to napsal Robercový na tělo, toho oskara má jen díky němu.