Recenze (1 877)
Snídaně u Tiffanyho (1961)
Osazenstvo Sexu ve městě v jedné ultimátní vykouřené couře. (2,5*)
Slíbená princezna (2016) (TV film)
Princeznovskou krásku může hrát i ségra Babčákový a nevěra "pro dobrou věc" je vlastně ok. No a i přes tyhle životní pravdy je to spíš takový úsměvný e-e.
Billy Elliot (2000)
(3,5*)
Pustina (2016) (seriál)
(3,5* nahoru prostě za to, že je to český, třebaže dost nevyužitý, sorrynotsorry)
Jurský svět (2015)
Závěrečná Asylum bitka epická (stejně jako poslední věta filmu), dlouho jsem se tak nenasmála. I sem si zatleskala. Takže za 3.
Mazel (2012)
92minutový pohádkový kraťas. Ale tak proč ne, no. Zív.
Neutečeš (2014)
(3,5*) Dopadlo to tak, jak jsem čekala, což asi nevadí (hlavně KDU-ČSL). Soundtrack i atmosféra ok, lulala jsem i po titulcích (pár měsíců v koupelně bez druhýho východu). Teda než mi došlo, že doma je to úplně stejný - poodejdeš si, vyvětráš, ale dřív nebo pozdějc se zase vrátí a neni to dobrý, vůbec to neni dobrý, Honzo.
Kosmo (2016) (seriál)
Tak už je jasný, jak se Baldachýnovi povedlo zhubnout - začal házet lopatou. Protože když už se objeví nějaký více či méně chytrý vtip, z jeho podání mi trapností zalézají varlata. Protože je to jakože moc POLOPATĚ. HAHAHAHHHHHHAAHH. Njn.
Dvojník (2013)
Obrázky!
Rozkoš v oblacích (2013)
Typická ukecaná, přehnaná, zamotaná a zase rozmotaná španělákovina. (3,5*)