Recenze (241)
Králové hor (2015)
Nad některými záběry mi zůstával rozum stát. Kamera byla tak dechberoucí, až jsem měl místy pocit, že sleduju dokument o přírodě z dílen BBC.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Úplný bizár byli ti V.I.P. a jejich dialogy. Celkově to mohlo mít (sestříhané) o nějaké 3 epizody méně.
Líza, liščí víla (2015)
Těžko říct, jestli za to může hudba Marka Haavista, milý kukuč Móni Balsai, efekty na tripu, anebo mix všeho. Toto byl ale moc pěkný výlet mimo realitu.
Free Guy: Hra na hrdinu (2021)
V ½ filmu se dostavila katarze, kdy vše co se dělo mě začlo svou tupostí iritovat.
John Wick 3 (2019)
Pořád se jen někam utíkalo. Když se doběhlo, dali si po tlamě, pronesli nějakou moudrost a znova to samé. Scéna s hafany se ale povedla.
Schumacher (2021)
Bylo to víc o Formuli, než Michaelovi. A to jsem fanoušek.
Angel-A (2005)
Kamera, soundtrack a taky Rie Rasmussen. Proto plný počet.
Útěk (2018)
Snaží se to vypadat cool až artově. To když prokouknete, tak film působí směšně. Pokud to neodhalíte, tak se vám to bude líbit. Anebo je taky možnost, že jsem to pro umění samotné jen nepochopil.
Čas (2021)
Po filmu jsem zjistil, že jsem taky zešedivěl.
Dobrou, mámo (2014)
Komorní psychárna s minimem hudby, herců, mimiky, emocí a vším co by potenciálně mohlo odvést pozornost od myšlenek hlavních protagonistů, kteří mě drželi přikovaného až do konce.