Recenze (392)
Godzilla x Kong: Nové impérium (2024)
To byla ale p**ovina. Ovšem přiznaná, svižná, barevná a plná monster a jejich bitek. Kromě rozbitých držek sice dostává pořádný záhul i logika nebo nějaká elementární soudržnost, ale to ví i Wingard. Proto dost otevřeně a přiznaně natočil naprostou ptákovinu, kde už ani vlastně moc nefunguje monumentálnost či nějaká tíha, ale hezky to řve, dobře vypadá a hlavně nenudí. Takže nech mozek doma a užij si čirý lobotomický blockbuster.
Jedeme na teambuilding (2023)
Typická česká lidová komedie aneb humor a zábavu nehledej. Oproti (ještě horší) konkurenci je třeba ocenit kameru a ozvučení na nějaké úrovni, ale na ucházející (nebo nedej bože zábavný) film to nestačí.
Šógun - Andžin (2024) (epizoda)
Čirá televizní epika. Plíživá, krvavá, pompézní a neuvěřitelně vtahující. Z diváka současné nedělá úplného tupce a počítá s tím, že jí věnuje svůj čas a bude držet pozornost.
Jedině Tereza (2021)
A já si tady klidně trochu přisadím. Protože český romcom, ze kterého se nechce blejt, vykresluje nekarikaturní postavy, ukazuje netoxické vztahy a chování, to aby člověk pohledal. Je to sice klišé, ale takové, které okoukanost používá ve svůj prospěch, přímo ji cituje různými odkazy a komponuje je do scénáře. Takhle ano a Langmajer, ať se jde klouzat.
Rebel Moon: První část – Zrozená z ohně (2023)
Nabubřelý Snyder parodií sám na sebe. Hloupoučké, špatně zahrané, rádoby epické a vykrádající snad všechno. Neschopnost vystavět dramatickou či bojovou scénu bez zpomalovačky, občas ošklivé triky a neustále hrající pompézní chorály i z klidné pasáže dělají nechtěnou komedii. Maximální snaha o výpravnost s nulovým dopadem. Uff.
Nech svět světem (2023)
Jedna z lepších Netflixovek. Trochu sestřihnout a jsem dost spokojený. Omamné, plíživé a komorní s brilantní prací kamery, která i přes kolísající tempo dokáže udržet pozornost. Není to vyloženě divácké a mohlo by se jít hlouběji do psychologie rozpadu společnosti, nicméně napínák to je. Docela slušných 7 z 10.
Nejlepší Vánoce na světě (2023)
Odstartoval jsem takovou tradici, že o Vánocích se vždycky budu trochu mučit hallmarkovským peklíčkem na Netflixu. A i když účast Jasona Biggse a Heather Graham mě vlastně trochu navnadila, pořád to byl očistec. Sice o trochu lepší než minuloroční Falling for Christmas, ale stále bolestivé. Kýčovité, ošklivé a vlezlé poctivé 3 z 10.
Loki - Season 2 (2023) (série)
Stejně, jako kdysi konec první řady rozkopl dveře MCU pro vyprávění grandiózních příběhu v mnohovesmíru, dává konec té druhé šanci na to, aby se MCU zberchal z posledních průšvihů a začal se sebou něco dělat. Jestli se mu to povede, kdo ví. Lokiho nám ale aspoň už nikdy neseberou.
Loki - 1893 (2023) (epizoda)
Jestli bude Majors shledán vinným, přijde MCU o její aktuální nejlepší část. A zároveň je škoda, že se utopí v těch nemastných fázích. Každopádně Loki drží alespoň naději, že to někam fakt povede a nebude to do úplných sraček.
Ahsoka - Část 8: Jedi, čarodějnice a vojevůdce (2023) (epizoda)
Rozehraný to bylo relativně v pohodě, ale finále je bída s nouzí, u které člověk akorát kroutí očima nad příšerností soubojů a kvantem nelogičností. Zív. PS: Komentáře neonacisty AllShallFall jsou zlato!