Recenze (339)
Mamma Mia! (2008)
Tak kde začít... Meryl Streep obdivuji jako herečku i ženu, v roli tohoto prapodivného snímku se skvěle vyjímá, stejně jako potenciální otcové. Co se týká idei o vytvoření muzikálového filmu s písněmi Abby, to už je větší oříšek, jelikož a protože celý film je lehce mimo, s Abbou to nemá nic společného (krom písní) a je dost přihlouplý. Nejvíce mě pobavila scéna, kdy přibližně dvacet velice mladých chlapů v ploutvích tančí na molu a zpívá. Příběh sám o sobě nestojí za nic, mladá dvojice chystající se svatbu je nezajímavá a nudná, a trojka praštěných dospělých ženských se zastydlou pubertou je doslova k smíchu. Ale i tak musím uznat, že jsem se ráda podívala, rozhodně mě to neunudilo a ani nepohoršilo.
9 a 1/2 týdne (1986)
Zajímavý snímek, docela ráda se na něj čas od času podívám. Považuji ho za klasický lehce eroticky a zamilovaně laděný film s dvěma skvělými hlavními hrdinami. Hudba velice pěkná a příjemná.
Eragon (2006)
Nemám výjimečně šanci porovnat knižní předlohu s filmem. Asi bych tak měla dodatečně učinit a případně upravit i hodnocení. Ale zatím hodnotím zlatou střední cestu, tedy lepší průměr. Film hezký, je to taková klasická sci-fi pohádka, která neomrzí ani při několikátém shlédnutí.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Měsíce jsem odolávala tomuto novému seriálovému fenoménu a nakonec se nechala přemluvit ke shlédnutí prvních pár dílů a byla jsem velice mile překvapená. Přestože se jedná o velmi jednoduchou formu humoru, nemůžu si odpustit dívat se na další pokračování.
Expozitura (2009) (seriál)
Viděla jsem už horší, ale i tak je to dost podprůměrná snaha o vytvoření kriminálního fenoménu, která končí fiaskem, jak tomu už u českých seriálů bývá.
Amélie z Montmartru (2001)
Po prvním shlédnutí ve mě zůstává roztodivný zmatek, po druhém shlédnutí už se vše spojuje v celkem rozumný celek. Ale i tak mám výhrady - postava Amélie mi přijde přespříliš jednoduchá až bezduchá a samotný příběh rovněž tak.
Daniel Landa - Večer s písní Karla Kryla pro Český národ (2004) (koncert)
Jak si Landa může vůbec dovolit zpívat pana Kryla...? Landu jako takového prosím, ale tohle vážně ne...
Láska nebeská (2003)
Romantické filmy ani komedie zrovna nevyhledávám a jejich kombinaci považuji za vražednou. Přesto jsem neodolala a tenhle snímek si před pár lety pustila. Bez jakýchkoliv výtek patří mezi mé často sledované filmy, byť už ho znám téměř zpaměti. Krásně zkombinované trable, lehká dávka nadsázky s nádechem suchého anglického humoru a samozřejmě trocha lásky navrch.
Nanga Parbat (2010)
Nu, když pominu fakt, že nenávidím němčinu a tady jsem byla nucena ji poslouchat něco přes hodinu a půl, jde zase o typický horolezecký snímek. Nešťastná událost založená na skutečném příběhu, zpracování relativně průměrné, ale záběry velehor překrásné.
K2 (1991)
Asi všechny filmy týkající se horolezectví jsou natočené podle jednoduchého scénáře-výstup do základního tábora, cestou pár nepříjemností, výstup více či méně problémový, dobytí vrcholu a zase nějaká ta smůla cestou dolů. Ale i tak mám tyhle filmy ráda, jsou docela příjemným společníkem při nudném odpoledni.