Recenze (154)
Amazing Spider-Man (2012)
Kdybych neviděl, předchozí trilogii od konkurence, kde hráli jiní herci atd... tak by pro mě byl Amazing spider-man pecka. Bohužel jsem trilogii viděl a vše se mě míchalo nějak dohromady... co bylo v trilogii tak tady to prostě bylo jinak a mě to prostě vadilo... dobrý pokus o natočení a budu rád, když uvidíme další trilogii...jen doufám, že Peter už potká Mary Jane a né nějakou blondýnku :) teta May bude už starší paní a Peter nám trochu dospěje...
Temný rytíř povstal (2012)
Dost dobře propracovaný, všechno strašně fajn jen batman v masce z celých 160min ji má na sobě cca asi 10min... což mě fakt nasralo a mrzí. Na to jak vypadali trailery dobře, tak já jsem se v kině dost nudil.
Bastardi (2010)
Skvělá komedie, dlouho jsem se tak nepobavil...
Avengers (1999) (seriál)
Výborné pro komiksové fanoušky. Není nic lepšího než si dát seriál před filmovými Avengers.
Jak jsem poznal vaši matku (2005) (seriál)
Legen-wait for it-dary!!!
Borci z Blue Mountain State (2010) (seriál)
Sex, drogy,chlast,kozy,prdelky a nakonec až fotbal, lepší kombinaci nemohli vymyslet.
Sněhurka (2012)
Jak může být někdo nejkrásnější v Zemi s takovým obočím??!!!
Pařmeni (2011)
Nevím koho nebo co se snažili napodobit, ale nepovedlo se. To co má být očividně sranda není a když něco očekáváme tak příjde rychlé zklamání... nic se vlastně neděje a pořád jsem si říkal, šak si to už někde viděl...docela mě to připomnělo prcičky 3
Objektiv ČT24 (1987) (pořad)
Skvělý cestovatelský pořad, který na televizi nemá obdoby ani konkurenci. Po tolika letech a stále co nabídnout?! Úžasné!
Jackass - naprostí šílenci (2000) (seriál)
Bláznivě nebezpečný seriál! Pecka s bombasticky hnusnýma a zvrácenýma scénama. Hi this is Jackass!!!