Recenze (1 898)
Mice: A Small Story (2018) (studentský film)
Tohle se mě ale vubec nedotklo... animace fajn.
Viník (2021)
Jake to přehrál, nebo spíš jeho postava je napsaná jako emoční rozklad, který ve filmu nefunguje jak by tvůrci chtěli.
Co kdyby...? - What If... Ultron Won? (2021) (epizoda)
Holy Moly!
Patchwork (2014)
Solidní námět i pro celovečerák.
Wey: Bring On Tomorrow (2018)
YouTube občas navrhuje šílené věci no a tohle je jedna z těch fakt špatných.
Naega salinbeomida (2012)
Výborné! Scénáristicky na jedničku! Závěr je možná trošku přetažený, ale to nemění nic na tom že se jedná o výbornou záležitost.
Kate (2021)
Solidně krvavá akční jednohubka s parádním vizuálem a skvělou Mary. 3,5*
G. I. Joe: Snake Eyes (2021)
Nechápu hodnocení. Povedený origin. Příběhově sice nic převratného, ale sype to od začátku do konce. Má to parádní vizuál a nenudil jsem se ani vhvilku. Fantasy prvky jsou na hraně, ale tak nějak to oživily a do celé té japonské kultury to krásně sedí.
Alarm (2009)
Tak to mě pěkně s*alo ty budíky.. moc dlouhé a vcelju nudné.. eh
Singwa hamkke (2017)
Solidní fantasy hrátky s posmrtným životem a cestou ven. Akčně a efektně na výbornou. Na můj vkus možná až moc přetažené emoce v závěru. I když korejci ty emoce fakt ždímat umí aniž by vyzněli jakkoliv uměle. Uvidíme co naservíruje pokračování.