Recenze (350)
Ženatý se závazky - Pilotní díl (1987) (epizoda)
Ten přidanej laugh track je fakt příšernej. Zajímalo by mě, jestli to je jen českým dabingem nebo i v originále. Edit: Opravdu je to jenom zmršenou prací v dabingu. Origo je v pohodě a asi třikrát vtipnější.
Clerks 2: Muži za pultem (2006)
Top shit. Lepší než jednička.
3-iron (2004)
Je to ninja!
The Disaster Artist: Úžasný propadák (2017)
Jako wannabe filmaře mě z tohohle pojala docela silná úzkost...
Matky na tahu (2016)
Předvídatelná nuda. Nedalo se dokoukat.
Vlastníci (2019)
Lidi sou svině.
Lajna - Stanley cup (2019) (epizoda)
Výplňový díl.
Lajna - Pacient (2019) (epizoda)
Šťárský fakt není dobrej casting.
Lajna - Asistent (2019) (epizoda)
"Kráva si dala schůzku s koněm a zvrtlo se to vole nebo co?" Lepší než předchozí epizoda. Ale ještě to není ono.
Místo zločinu Ostrava - Krásné světlo (2020) (epizoda)
Nešikovně napsané a ještě hůře zrežírované. Škoda tak dobrých herců.