Recenze (212)
Wonder Woman (2017)
Wonder Woman jako film, ale i jako postava funguje celkem dobře. Film má slušný spád a nenudí ani při docela dlouhé stopáži. Někdy je příliš naivní a nelogický - což se dá u postavy pochopit, vzhledem k tomu, že pochází z ráje, ale filmu jako takovému to odpustit nelze. Je tak třeba občas vypnout a užít si raději outfit hlavní hrdinky, než přemýšlet nad dějem. Co se týče efektů a božských bojů, tak je to na můj vkus (podobně jako Dawn of Justice) už příliš. Akce je tak zbytečně megalomanská a nepřehledná. Tohle jde - stejně jako téměř vše - dle mého nezaujatého názoru mnohem lépe Marvelu. (Původně jsem měl nachystány tři *, ale když jsem se zamyslel čemu všemu dávám tři, tak jsem musel dát čtyři. Ve skutečnosti je to tak tři a půl.)
Rodinka na tripu (2004)
Jedna * s odřenýma ušima za pár alespoň trošku vtipných scén - ve skutečnosti spíš asi odpad, aneb téměř nekoukatelný film s ošklivými herci.
Dunkerk (2017)
Výjimečný filmový zážitek. Věřím, že po druhé projekci pátou hvězdu přidám, když už vím, že se Nolen vrací ke kořenům.
Byl jednou jeden polda III - Major Maisner a tančící drak (1999)
Už je to bohužel spíš trapný než vtipný.
Rychle a zběsile 8 (2017)
Tak tenhle kýč už se začíná celkem hodně vymikat kontrole. Prosím už žádný další díl v podobném gardu. Jedna hvězda za auta a druhá asi za Dwayna. Celkově ale asi za to, že se u toho člověk chvilkama I baví, když vypne mozek.
Rick a Morty (2013) (seriál)
Může být vůbec něco šílenějšího s ještě vetším záběrem, než tohle, co ještě dává alespoň trochu smysl? :D Myslím, že ne.
Pod rouškou noci (2016)
Gangsterky mám rád, ale tahle mi nějak k srdci nepřirostla a dalo by se říct, že mě chvilkama i nudila. Zápletka slabší, ale vystavění příběhu katastrofální. Část, jak se hlavní hrdina dostal k moci a proč o ostatní respektují naprosto chybí. Benův výkon je celkově hodně prkený. V těch nevkusných oblecích jsem mu nevěřil ani ta široká záda, natož něco více. Je to škoda, speciálně když si jeho výkon např. srovnám s The Accountant, kde jsem to chvilkama celkem hltal.Podruhé si to už určitě nepustím.
Kráska a zvíře (2017)
Na můj vkus až příliš mnoho ne až tak kvalitní hudební složky, která zbytečně natahuje stopáž filmu. Jinak ale dobrá kombinace animace a hrané tvorby. Emma s taťkem předvádí dobrý výkon, podobně jako záporák Evans a svícen s hodinami, nábytkem a nádobím. Princ charizmatičtější jako zvíře než jako člověk - naštěstí jako člověk dostane jen minimum prostoru. Známý příběh nemá čím překvapit. Pohodová záležitost pro odpočinek nebo rodinou dvouhodinovku.
Jupiter vychází (2015)
Tak tohle 'dílo' dělí od odpadu snad jen chvílemi atraktivní audiovizuál. To je aspoň malá útěcha vzhledem k tomu, co bylo do filmu investováno. Channing se svojí bradkou, štítem a sedmimílovými botami hrůza. Redmayne jako záporák k smíchu. U něj ale víme, že hrát umí (malina a cena akademie v jednom roce asi zasloužená), ale tady bohužel nemá co. Podobně jako nudná Mila Kunis, která by měla asi raději zůstat u kamarádění s benefity. Příběh jako takový absolutně nezajímavý. Celkově by se dalo říct, že je vyloženě dřina u té slátaniny vydržet do konce.
Proč? 13x proto (2017) (seriál)
Některé díly, především pilot, téměř geniální. Některé zase téměř nudné a pro diváka 25+ celkem dětinské. Některé středoškolské problémy si hlavní hrdinka možná až moc bere a staví se k nim příliš tragicky. Kdo neměl v jejích letech podobné starosti, že?! Dohromady ale nadprůměrný seriál s dobrou hudbou, gradací a stylem natáčení a vyprávění. Hlavní hrdina sympaťák, jehož postava se společně s příběhem poměrně zajímavě vyvíjí. Finále celkem drsné a emotivní.