Recenze (709)
Ošklivá káčátka (2021) (pořad)
„Zábavná“ realityshow? Ošklivé břicho po porodu, velká prsa, malá prsa.. Bězné věci, o kterých by se nemělo nic natáčet. Tohle k ošklivosti nepatří.
Il Boemo (2022)
Dlouhá úchylárna. Škoda, že jsme nešli víc do hloubky.
Čtyři děti a skřítek (2020)
V dětství jsem měla ráda „Pět dětí a To“, u tohoto mě odradil divný dabing a dialogy. Ale tak Británie, no.
Tvoje tvář má známý hlas: Noc plná hvězd (2023) (pořad)
Škoda této proslulé a již ostřílené dvojice, která mě sice vůbec nerozesměje, nepobaví, ale na druhiu stranu doplňuje rekapitulace čísel, která bych spíš zaměnila za nějaké nepovedené či tak.
Vánoce na spadnutí (2022)
Lindsay nám trochu zestárla a už jí to tak nepasuje, už bych ji viděla spíš na ty role paniček a mamin v domácnosti, ne na cestovatelku po nových láskách na svahu. Ta vánoční atmosféra, světýlka a vůbec celá vesnička, to byla nádhera!
Smrtelné zlo: Probuzení (2023)
:DD odpad.
Vánoce v divočině (2019)
Už ten začátek připomíná Pilcher. Pak čas u filmu plyne stejně pomalu, jak v té divočině, Vánoce se vyskytly pomalu jen v názvu a závěr před zeleným plátnem mě odrovnal úplně. Příroda to nezachránila, ti animovaní sloníci taky ne. Diamant uvízlý v srsti psa?
Barbie (2023)
Trošku jsem nepobrala, co dělají ti Češi vzadu v titulcích:(
Matčina pomsta (2023)
Prvním komentářem započínám průměr. Musím uznat, že toto na mě bylo až moc politické, takže jsem ve finále nepobrala, jaká byla pointa. Parta lidí se sejde na romantickém zámečku, řeší politiku, služka, která se o ně stará, má ale jiný plán a tím je pomsta, poněvadž si myslí, že jí tito lidé zabili syna. Odehraje se velké krveprolití doplněné velice zajímavou napínavou hudbou a zpěvem v doprovodu jakési sonáty na piano. Závěr je jakýsi nedotažený.
Vyšehrad: Fylm (2022)
No boha jeho. Marně dumám nad tím, jestli bylo horší toto nebo Kazma. 🙄 Smysl žádný, humor žádný. Nápad neoriginální.