Recenze (2 483)
Sedm statečných (1960)
Oproti Leoneho westernům je to trochu méně temné a zlomyslné, ale pořád je to klasika...... Culvera se má na co těšit.
Dobytí severního pólu (2006) (divadelní záznam)
Sakra, já nechal ve vlaku míč..... Co když nás teď přepadne trudnomyslnost?
Mlčení jehňátek (1991)
Dr. Lecter je rozhodně jeden z nejvtipnějších psychopatů, jaké jsem kdy viděl. Mimochodem, nevěřili byste, jak se člověku v dlouhodobém zajetí vyvine čich.... cítí pak přes sklo třeba i.... hm, anebo se nechte překvapit. :-)))
Sloní muž (1980)
Život v industriální Anglii 19. století byl poměrně drsný, i když byl člověk zdravý a normální. Natož, když byl tak trochu zrůda......... Lynch kupodivu netočil pořád jen zmatené umělecké kousky. Tohle je naprosto dokonalý film, který skvěle odráží atmosféru doby. Ke cti mu slouží i to, že se poctivě drží reálných osudů Mr. Merricka.
Pojďte pane, budeme si hrát - Potkali se u Kolína (1965) (epizoda)
Tééééda, panéé, vaše hry jsou pěkně vypečené.
Kmotr (1972)
Úžasná mafiánská sága. Moje nejmilejší scéna je, když se Al Pacino rozhodne udělat svou první vraždu. Dojde si na toaletu, vezme zbraň, dojde ke stolu, chladnokrevně vpálí každému po dvou ranách, v klidu odhodí zbraň a volným krokem odchází..... Super. Ostatně, co myslíte, že je podle AFI 2. nejlepší filmová hláška všech dob? "I'm going to make him an offer he can't refuse."
Hoří, má panenko (1967)
A teď zhasneme a ten, kdo tu kýtu ukradl, ji sem zase vrátí. :-)))))
Cesta do hlubin študákovy duše (1939)
O kousek jemnější film než Škola základ života, ale pořád je to super. Je na tom docela dobře vidět, že české školství ze od r. 39 nijak výrazně nezměnilo.
Škola základ života (1938)
Tohle je čistokrevnej oldskůl, a bez ohledu na věk je pekelně vtipnej.
Četník ze Saint Tropez (1964)
"Sem se mi dívejte!"