Recenze (1 624)
A co Bob? (1991)
Skvělý Murray. O tomto filmu jsem vůbec nevěděl. Škoda, že takových filmů nenatočil víc. Psychopat závislý na psychiatrech = to tu ještě nebylo :-)
Hra (1997)
Michael Douglas tu hraje správného suchara. V tomhle filmu se dějí samé zvraty a po každém zvratu, když si už myslíte jakým směrem vítr fouká, tak uzavřou dveře a průvan zmizí = můžete hledat znova :-) Nevyspitatelné až do konce. Mrazivá atmosféra s prvky detektivky. Skvělé nápady.
Úkryt (2002)
Průměrný triler s nadprůměrně velkým barákem. Napínavé to je, ale jen ke konci.
Klub rváčů (1999)
Zásadní film, u kterého jsem si uvědomil jak je lehké ovládat lidi + jak dokáže být silná organizace i s naprosto nesmyslnou myšlenkou. Edward Norton předvádí citově chladného člověka, který je emocionálním upírem a saje pravé emoce z ostatních lidí. Film ukazuje, že většina z nás už emoce nemá, už jen touží po věcech (lepší auto, nábytek, mobil). Výborný soundtrack - nejlepší skladba je na konci: Pixies - Where is my mind. Možná tento film dal nápad teroristům, aby zaútočili do Dvojčat = stačí odpálit jednu jedinou budovu, kde se vedou finanční informace USA a je konec!
Dallas (1978) (seriál)
Viděl jsem jen kousky, ale dám hvězdičku za to, když to porovnám s Tak jde čas :-)
Šimon a Matouš jedou na Riviéru (1975)
Líbí se mí v italských komediích ta jednoduchost a lehkost. Tahle komedie je pozitivně laděná a naladí pozitivně i vás. nejvíce se mi líbí ta scénka, kdyz projíždí Marseille a ten tlustej popisuje jak všechno zná a že ten most se jmenuje jako nějaká reklamní značka :-)
Šimon a Matouš (1975)
Tento film je pokračováním stupidností z jedničky, ale mě se ty dva filmy líbí hlavně kvůli slavné hudbě a nadsázce.
Vetřelec (1979)
I dnes je tento film hrůzným pohledem do budoucnosti, kde se mimozemská stvoření rozmnožují nakladením vajec a posléze si najdou hostitele. V hostiteli se dovyvinou a skrz jeho břicho vylezou. H. R. Giger navrhl exteriéry i Alieny. Jako malý jsem se bál, nyní se bojím a budu se toho filmu bát. Pokud máte rádi takové horory, tak já jsem vyrostl na hororu Leviathan (1989 ) - tady je ale Alien rozdílný, nehledá hostitele, on se z polomrtvých hostitelů složí a ovládá je.
Michael Jackson: Thriller (1983) (hudební videoklip)
Nejdražší klip té doby. Masky jsou skvělé a hudba také. Jen doporučuji shlédnout indickou verzi, která z Thrilleru přechází výkonem na horor :-) http://www.youtube.com/watch?v=LbvP7dT3Dx0
Mlha (2007)
Béčkový začátek vyústí v nesmírné drama. Nakonec ani nejde o zrůdy, ale o zrůdy duševní. Jak je lehké ovládnout dav a během chvíle se vrátit v myšlení a pověrách do středověku. Marcia Gay Harden zahrála neskutečnou mrchu, která v sobě má tolik nenávisti ...