Recenze (584)
Anna a král (1999)
Opravdu škoda slabšího příběhu. Tentokrát vadí i přehnaná délka. Jinak ale doba a atmosféra vystiženy skvěle. Fosterová je skvělá, ale ostatní moc nezaostávají.
Starsky & Hutch (2004)
Velmi povedená krimikomedie. Na můj vkus tam ale chybělo ještě aspoň 10 % humoru. Bavil jsem se ale dobře a obzvlášť role Snoopy Dogga je výborná. No a rozhovor ve věznici s předvedením pupíku a draka nemá chybu.
Šplhající profesor (1992) (TV film)
Velmi dobrá adatace Doyleova díla..škoda, že tak krátká.
Falešné obvinění (2003) (TV film)
Velmi zajímavé soudní drama, i když trochu předvídatelné. Jedna z lepších televizních inscenací.
Příběhy včelích medvídků (1984) (seriál)
Zpívánky jsou vynikající, Dvořák taktéž - celkově jeden z nejlepších večerníčků, jaké kdy byly stvořeny. Bez výtek.
Zeměkoule (2000) (pořad)
Kaiser s Lábusem si udržují svůj standard.
Panenka proti zbytku světa (2001)
Jako zajímavost dobré...
Discopříběh (1987)
V mém dětství kultovní film - není těžké uhodnout proč.
Místo nahoře (2004) (seriál)
Jeden z nejpovedenějších seriálů natočených za existenci samostatné ČR. Velmi dobré. Poctivá režisérská práce Smyczka. Jenom Seidlová mě občas štvala těmi svými ksichty.
Kamarád do deště II - Příběh z Brooklynu (1992)
Typický příklad nepovedeného porevolučního filmu. Na odpad to ale není, už jen kvůli Augustovi.