Recenze (60)
Mělas to vědět (2020) (seriál)
Velmi dobře propracované, chvíli jsem věřila i jiným možnostem vraždy. Na konci jsem byla velmi překvapená. Dávám plných 100% Naposledy se mi takto líbily Sedmilhářky.
Chata (2019)
Velmi znepokojivé. Asi se mi bude dnes hůř spát. Ta msta dětí za matku byla opravdu krutá. Bohužel jim nedošlo, že labilní snoubenka jejich otce tohle neustojí a dopadne to hodně blbě. Ten konec už pro mě byl další extrém. Psycho-drama jako prase.
Princezna a půl království (2019) (TV film)
Po dlouhé době opravdu moc hezká pohádka. Bylo to vtipné a mělo to super pointu. Líbí se mi, že pohádka ukazuje na tu nejvíc základní věc, že bohatství není důležité. Důležitá je právě láska, statečnost a odhodlání.
Psí poslání 2 (2019)
Zase jeden z největších krásně dojimavych filmů. Nádhera.
Psí domov (2019)
Zase takový doják, moc krásné, chytne to za srdce.
Slender Man (2018)
Mě se to docela líbilo, asi nejsem tak náročný divák, jak jsem si myslela, ale samozřejmě dávám jen tři hvězdy. Tak super to zase nebylo.
Ghost Stories (2017)
Takže vystraší, zneklidní a pobaví a konec mě donutil ubrat jednu hvězdu.
Jigsaw (2017)
Pro mě osobně velice slabé, čekala jsem od toho mnohem více, takže dávám dvě hvězdy.
Vichr 3 (2017)
Třetí díl mě dojal tím úžasným koncem. Jsou spolu propojeni a proto nemusí být na stejném místě. Líbí se mi tenhle zvláštní vztah člověka s koněm a navíc s obou dílů jsem naprosto chápala, že Vichr patří domů tam, kde se narodil.
Exorcista (2016) (seriál)
Já jsem velmi spokojená. Sleduji již druhou řadu a jsem ráda, že to nezrušili jako u seriálu Damien. Druhá řada je zatím dost mrazivá a jsem zvědavá, jaký průběh nás ještě čeká, ale zatím plný počet hvězd, hlavně za démona Pazúzu a výbornou Geenu Davis (Regan).