Recenze (1 950)
Jako dým (1999)
To byla ale zvláštní taškařice aneb když jeden potká anděla pomsty:). Na tři * to nakonec vytáhla Kate a hudba.
Podivuhodný případ Benjamina Buttona (2008)
Pochválen buď zrychlený posuv!!! Teda 84%, jo??? Tak určitě... Jedna * za Cate Blanchett. Z čeho jsou všeci tak vyndaný? Z toho (z lékařského hlediska) nesmyslu? Jak to asi tak dopadne, víme vlastně od začátku, takže se dvěma a půl hodinama pronudíme až ke konci.
Irčan (2019)
Tak tohle by nešlo. To bylo dost strašný, kde to proboha vzalo 75%?? Strašidelná stopáž, po většinu té věčnosti kupa nicneříkajících keců, bezbřehá nuda a vyžehlenej De Niro a ti druzí..... no dobrého pomálu, De Niro vypadá po většinu filmu jak voskovej panák. Jedna * za jakousi snahu o dobovou autentičnost v reáliích či kostýmech a taky dobových amerických aut. Ale vydržel jsem to i rychloposuvem asi hodinu a půl, dál to nešlo.
Žár těla (1981)
Docela ukrutně mě to nebavilo.
Dům z karet (1993)
Na Kathleen Turner jsem se rád podíval, ale jak k procitnutí Sally přispěla ta věc, co vypadala jak stezka v korunách stromů, tak na to moje psychologicko-psychiatrické znalosti nějak nestačí, je mi líto.
Požární akademie (1987)
Je mi líto. Vydržel jsem to asi 15 minut. Je to film z ploviny osmdesátek, že jsem stáhl verzi, jejíž původ je evidentně v obalu VHS kazety a celou dobu na horním i diolním okraji obrazu skáče nějaké "zrnění", to bych snad tu hodinu a půl i vydržel. Ale že jsem současně stáhl verzi, kde přes jakési intenzivní šumění není slyšet prakticky vůbec nic, tak to jsem nedal. Holt mi první filmová role Julie Roberts zůstane utajena i nadále. Nehodnotím, nedokoukáno. Ale asi jsem o moc nepřišel.
Asteroid City (2023)
To je naprosto nekoukatelná píčovina!!!! Tu snůšku nesmyslných, nesouvislých keců a obrazů jsem vydržel asi 40 minut. Pak to šlo okamžitě z disku pryč. To, že to po celou dobu vypadá, jako když se kouká na vyšisovanou nebo přeexponovanou fotku, to už je jen taková třešinka na dortu.
Rosaline (2022)
Na tři * to vytáhla asi jen výprava a kostýmy.
Ta zatracená kočka (1997)
Teda to byla ale blbina... Jedna * za Christinu Ricci a druhá za ten závěrečný blázinec v uličkách města:).
Hry na cestě (1981)
Tak upřímně ... ty tři * jsou hlavně za Mercedes a Jamie Lee, která tam ovšem první housle rozhodně nehrála. Jinak to moc smysl nedává. To, že se na každém místě, na každé zastávce objevili vždy jedni a ti samí lídé, aniž je zřejmé, jak se tam dostali, mělo možná nějaké skryté poselství, ale na mě buď moc nefungovalo nebo jsem ho nějak nepobral.