Recenze (394)
Král sokolů (2000)
Naprosto nádherná pohádka, u které jsem si dojetím i zaslzel, a to se mi stává tak u tří pohádek.
Škodná (2007) (TV film)
O PČR si nedělám iluze, takže věřím, že je stejně v pasti, jako v tomhle snímku. Můj oblíbenec Michal Slaný tu hraje solidního úchyláka a Zedníčkové její role dost sedí. Je to takové amatérské hraní si na kriminálku (detektivka to opravdu není), ale hodnej taťka Ell to dětem odpouští a dává za tři.
Holka na zabití (1975)
Nebudu hodnotit kvalitu a nekvalitu filmu, scénáře, výkonů. Spíš to beru jako dokumentaci dané doby - a to stačí.
Lojzička je číslo (2006) (TV film)
Vynikající obsazení (Jitka Molavcová, Jaroslava Kretschmerová, Miriam Kantorková aj.).
Bekyně mniška (2008) (TV film)
Dost zmatené, dost strojené, velmi infantilní, ale díky Simoně Postlerové často tak vtipné, že to neurazí. Proč ne.
Národní klenoty (2012) (seriál)
Kouzelné a okouzlující, užitečné a poučné. Nádherné a hřejivé.
Naše tradice (2014) (seriál)
Opravdu užitečné dílo. A ta užitečnost, ta jej staví nade vše, co kdy bylo natočeno.
Škoda lásky (2013) (seriál)
Jistě by bylo vhodné, rozdělit cyklus na část 2014 a na část 2015. Obě části jsou totiž zásadně jiné. Patnáctka je jemná, hladivá, retro a dobrá. Klidně na čtyřku. Čtrnáctka bude ráda za tři.
Agatha Christie's Poirot - Vražda v Orient expresu (2010) (epizoda)
Naprosto kultovní a dokonalé. Propracované do každého detailu a velmi působivé. Jednoduše skvělé.
Nevinnost (2011)
Tak dobré, že jsem ani nechtěl věřit, že je to od Hřebejka.