Recenze (379)
Jednotka příliš rychlého nasazení (2007)
Geniální komedie !!! Hodnocení: 86%.
Deepwater Horizon: Moře v plamenech (2016)
Po skvělém pozvolném úvodu jsem byl takřka nadšen, ale když přišla na řadu ona tragická katastrofa nechával mě snímek absolutně chladným a postrádal jsem jakékoliv obavy o hlavní hrdiny filmu. Celá katastrofa na vrtné plošině byla rychlostí blesku odbyta, působila nudně a to je špatně. Když přišel náraz lodi ve filmu Titanic a loď se potápěla tak jsem si to prostě prožíval a celá záchrana a katastrofa byla dostatečně dlouhá a řemeslně velmi dobře natočená a zajímavá, ale u filmu Deepwater Horizon: Moře v plamenech jsem ten pocit prostě postrádal. Hodnocení:65%.
Pod rouškou noci (2016)
Stylová gangsterka, která nepostrádá drsnost a špínu doby, ve které se odehrává. Affleck zvládá režii i hraní s přehledem a retro okolí je skvostné. Celou stopáž je film zajímavý, ale některé scény byly moc dlouhé a jiné zase moc krátké. Ke konci filmu nás čeká celkem kulervoucí přestřelka ( moc krátká na můj vkus ) a hodně drtivý závěr. Affleckovi filmy mám hodně rád a film Pod rouškou noci se Benovi docela povedl. Nicméně je tento snímek zatím nejslabší Affleckův počin ( alespoň podle mého ). Hodnocení: 76%.
Proč právě on? (2016)
Špatná komedie to není, ale musím říct, že jsem čekal mnohem, mnohem více. Ovšem Franco je tu opět jako král a ten chlap si tu roli prostě užívá a dost možná i touto rolí žije. Hodnocení: 62%.
The Neighbor (2016)
Okoukané a předvídatelné, ale i přesto si to drží svojí kvalitu a napětí, které podporuje skvělá Clouserova hudba. Jinak je to spíš takový Collector 2.0. Hodnocení: 65%.
21 gramů (2003)
Nekompromisní smršť emocionálních scén s drtivým koncem, který vás donutí zamyslet se nad životem. Hodnocení: 91%.
Pasažéři (2016)
Parádní oddechovka, které v některých momentech ovšem chybí výraznější emoce... Škoda ten potenciál přitlačit trochu více na pilu tam byl ! Hodnocení: 76%
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Mel Gibson umí režírovat a dokázal to i teď. Velmi dobře natočené válečné drama, které je místami opravdu drsné ( střeva, utržené nohy ). Krásné i velmi emocionální momenty, detaily a mnoho dalšího. Garfieldovi role sedla a všem ostaním taky. Vše dopadlo tak jak mělo, ale zdálo se mi, že konec snímku vyzněl i trochu pohádkově a zkráceně. To je ale možná jen můj pocit a nijak zvlášť mi to na zážitku neubralo. Hodnocení: 83%.
Sin City - město hříchu (2005)
Skalní fanoušci tohoto snímku nezlobte se, ale tomuto filmu nejsem schopen přijít na chuť. Hodnocení: 45%.
Logan: Wolverine (2017)
Skvělá a dojemná rozlučka se starým Loganem byla parádní, ale přesto ne tak dokonalá jak se o ní dost často mluví. Možná tu nebudu sám kdo si myslí, že na to jaký film má obrovský HYPE jsem čekal prostě víc. Má to pořád své mouchy ( vysvětlení všech nesrovnalostí o tom co se všechno stalo s ostatnimi X-meny pohou jednou větou mi opravdu nestačí ). Akce surová a parádní, emoce stříkají, ale záporák nevýrazný a na můj vkus málo over the top ( nešel z něj moc respekt, prostě taková normální postava bez prostoru na to se více ukázat ). X-23 ,Profesor X a Logan tvoří parádní trojku a vy s nimi jak trpíte tak užívate jen pár radostných chvil. Důstojný odchod nejlepší postavy z této X-men série. Hodnocení: 84%.