Recenze (4 173)
Labužníci (2013)
Pro všechny masožravce povinnost.Věřím že nějakej takovej bufáč někde ve světě je.
Horror Story (2013)
Celkem slušný horor z indie.Jen kdyby ti indiáni tak nepřehrávali.
Somrák s brokárnou (2011)
Drsná exploitační jízda,která není určitě pro každého.
Gag (2006)
Nízký rozpočet,herci neherci,předvidatelný děj,ale i tak jsem se poměrně slušně bavil.
Frozen (2010)
Celkem vydařený survival při kterém jsem si říkal jak je dobře že neholduju zimním sportům.Takže tohle se mi nemůže stát.Naštěstí.
Ďáblové (2002)
Skvělé drama které táhnou neskutečné herecké výkonny obou hlavních dětských protagonistů.
Ďábel v těle (2012)
V žánru Exorcismu nejlepší horor posledních let.Všem doporučuju.
Czech Made Man (2011)
S POCTIVOSTÍ LEDA POJDEŠ!!!!!
7500 (2014)
Ale jo.Mě to fakt bavilo.Sice mi bylo po pár minutách jasný jak to dopadne,ale i tak to bylo koukatelný.Hlavně díky husté atmosféře a taky palubě letadla.No řekněte,kolik hororů v letadle jste viděli?A to co bylo v tom kufříku,tak nato sem čuměl jako blázen a úplě mi běhala husí kůže po zádech.Takže za mě chvalitebný.
Stepfordské paničky (2004)
Co to jako mělo být?????Takové znásilnění vynikajíci knižní předlohy mého oblíbeného spisovatele.Chudák Ira Levin.Věřím že se musí při každé televizní repríze otáčet v hrobě.To že v tom hraje Matthew Broderick kterého zrovna moc nemusím ještě chápu.Ale kam dala oči Nicole Kidman to fakt nechápu.A kdo četl knížku tak semnou musí souhlasit.A pan režisér Frank Oz ?Tak toho bych pověsil za koule do průvanu.A pokud neumřel tak tam visí dodnes.