Recenze (757)
1944: Přinuceni k boji (2015)
Filmy z období 2. světové války mám rád a tenhle nebyl výjimkou. Zase jsem to viděl z jiného pohledu a z jiné země. Solidní film.
Oldboy (2013)
Jedna z nejoriginálnějších zápletek za poslední dobu. Zřídka kdy mě něco překvapí, ale Oldboy to dokázal. Elizabeth krásná a Sharlto odporný.
Chappie (2015)
Milé překvapení. Chappie byl roztomilý a ti dva z Die Antwoord úžasní :D naprosto tam zapadli. Další fajn sci-fi tohoto roku.
Ladíme 2 (2015)
Mnohem lepší než jednička. Co se alespoň příběhu a zábavnosti týče. Písničky byly lepší asi v jedničce. A Rebel Wilson zase válí, ta prostě neni normální :D :D
Avengers: Age of Ultron (2015)
Avengers rozhodně nejsou dokonalý film. Zhruba první polovina mě tolik nezaujala, jako ta druhá, ale stále to byla zábava. Plusy natolik převažují, že na minusy ani nekoukám. Velké plus za Scarlet Witch. Spousta hlášek, akce a parádní zábavy.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Zběsilá cesta. Jinak se to opravdu nazvat nedá. Tohle byla parádní jízda, nářez! Nevím, kdy jsem naposledy viděl film, kde bych se ani chvíli nenudil, kde je tolik akce, že jsem ji tolik asi ani nikde jinde neviděl. Trailer mě nepřesvědčil, ale samotný film je naprosto skvostný. Opravdu jeden z nejlepších, co jsem kdy viděl. Musím si ho dát brzy znovu, stojí fakt za to. Charlize v hlavní roli výborná, musím pochválit i Nicholase Houlta, kterého jsem skoro ani nepoznal, ale jeho postava i výkon byly dalším plusem.
Ex Machina (2014)
Velmi zajímavý námět i provedení. Chvíli jsem byl na straně jedné postavy, chvíli na jiné. A to se mi líbilo, včetně zakončení celého filmu. Jedno z těch lepších nových sci-fi.
Omar (2013)
O situaci v Palestině toho příliš nevím, ale film zajímavě rozvíjí tamější problémy. A závěr takový, jaký jsem si představoval. 70 %
Grace a Frankie (2015) (seriál)
Krásný seriál s úžasnou dvojicí. Jane i Lily jsou naprosto skvělé. Každý díl měl něco do sebe a já se těšil na každý z nich a teď se budu těšit na druhou řadu :)
The Track Meet (2010)
První film Milese Tellera a docela dost hrozný :D na to, že je to kraťas a měl by vás co nejvíce zaujat na tak krátkém prostoru, se tu téměř nic neděje a děj je nudný, až trapný.