Recenze (3 407)
Croodsovi: Nový věk (2020)
Preplacana sialenost, ktora sice slape, no ten stylisticky posun az niekam k hranym asterixom mi prisiel too much. 6/10
Croodsovi (2013)
Velmi prijemne, krasne vyzerajuce s obcasnym skvostnym gagom. V poslednom akte to trochu strati caro, ale inak velka spokojnost 8/10
Black Widow (2021)
Neprijemne priemerny a zbytocny blockbuster s vybornou prvou tristvrte hodinou. Aspon Scarlett a Florence su super. Harbourovi by som dal dozivotny zakaz pred kamerou. Jedna z piatich najslabsich marveloviek. Asi starnem. 5/10
Ubal a zmiz (2021)
Pokus o cesku ritchiovku dopadol velmi prijemne. Je to bohuzial prilis lacne a dlhe, no aj tak uplne v pohode zabava. Takto som kedysi dufal, ze by mohol dopadnut Ro(c)k podvrataku. 6/10
Monster Hunter (2020)
Mila chujovina hrajuca pre svoje publikum. A nikoho ineho, pretoze hrozi vsetko od rozbitej hlavy od facepalmov az po spustenie autodestrukcneho mechanizmu mozgu. Ale obcas som sa celkom ok bavil 5/10
Země nomádů (2020)
Velmi dobry, maly a zaujimavy filmik. Podobne veci vsak maju vyhravat Cannes a nie Oscarov. 8/10
V zajetí démonů 3: Na Ďáblův příkaz (2021)
Solidna zanrovka, ale Wan tomu stŕasne velmi chyba. Jednym okom dnu, druhym von ale pocas sledovania pobavi. 6/10
Cruella (2021)
Skvela praca a jedna z najlepsich hranych disneyoviek. Trochu sa tu bije infantila s cynizmom, ale skveli herci a paradny vizual to potiahnu aj v problematickejsich pasazach. Inak je to velmi sikovne vymyslene. A nemyslel som, ze mi niekedy budepadat sanka z kostymov😁 8/10
Ženy v běhu (2019)
Vkusna ceska komercia, ktora najma v druhej polovici staca body za svoju neuprimnost 6/10
Osm mužů z kola ven (1988)
Je strasne smutne ako z podobne strhujuceho nametu s mnozstvom dramatickeho a myslienkoveho potenčialu moze vzniknut takto nudna zalezitost. Chce to remake 6/10