Recenze (280)
Spravedlnost - Epizoda 3 (2017) (epizoda)
Čekal jsem jasné a zásadní rozuzlení a dostal jsem pravý opak . Veliká škoda !!!
Chyťte doktora (2007)
Tak sorry no! Vím, že to byla blbost, ale mě to prostě bavilo 🙂
Sedmilhářky - Někdo je mrtvý (2017) (epizoda)
Často po prvotním nadšení jde seriál dolů. Věřím, že v tomto případě to bude naopak. Zatím forma zajímavější než obsah, uvidí se po dalších dílem. Snad jo ….
Bezva ženská na krku (2016)
Bylo to slabý jak čaj !!! Do průměru to posouvají svým herectvím pánové Vetchý/Táborský.
Taboo (2017) (seriál)
Hodně syrové, špína a smrad leze přímo z monitoru. Něco podobného jsem prožíval ve Vláčilově Marketě Lazarové ! Skvělá podívaná ...
Tajemství smrti slečny Neznámé (2016)
Bomba !!! Pro milovníky netradičních hororů to bude laskomina ... Nechtěl bych se na to dívat v noci a sám doma ... :)
Spisovatelé (2012)
Jako vždy výborný Greg Kinnear a stále neskutečně krásná Jennifer Connelly v koukatelné romantice.
Zvětšenina (1966)
Tak jsem v tom 5hvězdičkovém roji asi za exota, ale nemůžu jinak. Nic jsem v tom neviděl , mrzí mě to !
Zloději zelených koní (2016)
Průměrná podívaná o hledačích vltavínů s naprosto debilním koncem, který sraží celkový dojem ještě o laťku níž !!!
Hacksaw Ridge: Zrození hrdiny (2016)
Mel Gibson je mimořádný filmař a sledovat jeho filmy je vždy zážitek ….