Recenze (1 645)
Tři bratři (2014)
nečekaná spokojenost.. Honza Svěrák natočil svižnou a vtipnou pohádku, která rychle uteče i přes to, že se v ní de facto pořád zpívá, z čehož jsem měl původně dost obavy.. ve výsledku jde opravdu o příjemnou podívanou, která zjevně nesedne každému, ale s tím se prostě musí počítat.. přesto i nadále budu tvrdit, že Svěrák mladší mrhá svým potenciálem...
Hvězda kriminálu (2013)
film, který balancuje na hraně mezi silným vězeňským dramatem a násilnickou samoúčelností plnou idiotů.. nakonec se z toho vyklube spíš to první, takže za mě silné 3* a zároveň zklamání z toho, že to mohlo být o moc lepší..
Expendables: Postradatelní 3 (2014)
bezduchá zívačka s CGI na úrovni Sharknada.. slaboučké 3*
Trabantem až na konec světa (2014)
jelikož jsem prvně viděl seriál, tak to z mého pohledu byla spíš taková rekapitulace, která neměla čím překvapit.. s Afrikou si příliš netroufám srovnávat, jelikož mé vzpomínky :) na ni byly dost nekompromisně přebity právě dvanáctidílným seriálem.. každopádně ale spokojenost a moc se těším na to, co Přibáň a spol. předvedou příště.. (Austrálie)
Všechny cesty vedou do hrobu (2014)
sem tam dobrá hláška a k tomu relativně fungující romantická linka, ale stopáž je zbytečně přestřelená (90 minut by bohatě stačilo), a tak film ubíjí především velká spousta hluchých míst.. všechny opravdu povedené gagy či scény byly navíc k vidění už v traileru a snímek tím pádem nemá de facto moc čím překvapit.. MacFarlane mě tentokrát, byť jsem jeho velkým fanouškem, příliš nepotěšil, a tak jsou to ode mě ne zrovna jisté 3 hvězdy..
Amazing Spider-Man 2 (2014)
tuctová komiksovka s profláknutým příběhem, která je mimo výborné akční scény primárně jen hloupoučkou romanťárnou pro patnáctky.. a Sony se nadále pokouší plést z hovna bič..
Signál z neznáma (2014)
50 minut poctivě gradovaného napětí, atmosférična a mysteriózna s hromadou otazníků, jenže pak se změní prostředí a celé se to tak nějak rozpadne, aby se to dalo zase dohromady až v samotném závěru, který je hodně vydařený a dává vlastně i docela smysl.. takže ty nejsilnější 3* a za tak málo peněz (4 mega) nakonec nečekaně hodně muziky..
Zátah 2 (2014)
adrenalinová bomba, která má poněkud pozvolnější nástup, ale během závěrečné hodiny se rozjede na takové obrátky, že je naprosto namístě přemýšlet o tom, že jste něco takového ještě nikdy nikde neviděli.. akční scény jsou maximálně vypiplané a neuvěřitelně přehledné a tepovka se při nich drží hodně vysoko.. příběh okolo působí sice trochu dojmem vatovitosti, ale jako celek to stejně funguje výborně.. jisté 4*
Noční jízda (2013)
jedna dálnice, jedno auto, jedno handsfree, jeden výborně hrající Tom Hardy a k tomu několik hlasů na drátě - i takhle minimalisticky se dá natočit skvělé drama.. škoda toho konce nekonce, ale i tak jsem hodně spokojen..
Nevěřící (2013)
jako zapřísáhlý ateista musím těmto dvěma chlapíkům za jejich snahu o osvětu zabedněné většiny světa zatleskat, třebaže samotný dokument toho po obsahové stránce příliš nenabídne.. je to celé poslepované ze spousty vystoupení, díky čemuž je dokument plný krátkých trefných postřehů, názorů a myšlenek, ale jako celek toho příliš neřekne.. rovněž mi zde chybělo více prostoru pro konfrontaci, jak tomu bylo třeba v Religulous Billa Mahera.. celkově jde přesto o zajímavou a zároveň zábavnou podívanou, které ale díky způsobu zpracování nemohu dát více než 3*...