Reklama

Reklama

Earth

(TV film)
Trailer 2

Obsahy(1)

V Arktidě se probouzí lední medvědi za svitu prvního jarního slunce. Podaří se jim nalézt jídlo předtím než led roztaje? O tisíce kilometrů daleko sdílí sloni vzácnou vodu se lvy, kdo vyjde ze souboje jako poražený? Ke konci příběhu sledujeme velrybí matku s mláďetem při jejich plavbě k ledům Antarktidy. Na konec se opět střetáváme s medvědy a dnešním ekologickým problémem číslo jedna. (gruvacek)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (679)

Djkoma 

všechny recenze uživatele

Porce nádherných obrazů, které okouzlí. Přehlídka zvířat a míst, nad kterými se člověku tají dech a to vše v doprovodu příjemným hlasem Patricka "Picarda" Stewarta. Proč tedy nedat těch opravdu hodně jednoduchých pět a jít si pustit znovu? Přes všechnu krásu, kterou přinesla příroda a dokument jí zde představuje je tempo snímku chvílemi až příliš pomalé. Vizuálně nádherný dokument, který však nenabídne prakticky žádné informace krom obrazů. ()

Terva 

všechny recenze uživatele

CITÁT - Veškerý život na Zemi je založen na náhodě a poháněn energií Slunce.......... LEDEN - ÚNOR - lední medvědi. Probuzení a cesta za potravou. BŘEZEN - Rys může putovat za kořistí na vzdálenost stovek kilometrů. DUBEN - Mláďata a stěhovavá hejna z celé Planety se vrací....... DUBEN - Severní Arktida. Slunce nezapadá, začíná polární den. KVĚTEN - Nejkrásnější jsou rajky žijící v deštném pralese. Střídání ročních období je náhoda, bez které bychom nepřežili. Ale existují i místa na naší Planetě, kde se roční doba nestřídá. ČERVEN - Jihoafrická poušť Kalahari. Období sucha a sloni putující za vodou. Jestřábi snažící se přeletět Himaláje - nádherné a fascinující. ČERVENEC - Díky záplavám rozkvétá Afrika. Ale jsou některá zvířata, která nejsou moc nadšená, například opice. SRPEN - Pohled do oceánu a keporkaci začínající svou pouť za...potravou. ZÁŘÍ - Opět oceány a cesta 6 000 kilometrů dlouhá a opět je v tom potrava. ŘÍJEN - Připlutí velryb do polárních vod. Jejich cesta je u konce a krmení začíná. Jinde léto již končí, ale v Antarktidě právě začíná. LISTOPAD - Hnízdící tučňáci a život v Antarktidě. PROSINEC - Slunce zapadá a koloběh může pomalu začít znovu. A co jsem se dověděl ? Že lidé jsou virus této planety a je třeba nás vyhladit dřív, než tuhle Planetu zabijeme. ()

Reklama

René.girl 

všechny recenze uživatele

Film, který mi připomněl časy, kdy jsem se svým dědou hltala jako malá VHS National Geographic! Tenhle film je, ale ještě nádhernější. Tak dechberoucí záběry přírody jsem viděla poprvé v životě + výborně vybraná hudba a hlas vypravěče. U části s vodopády jsem se skoro rozbrečela - nádherné, nádherné, nádherné!!5 hvězdiček...bez debat a všichni povinně pustit! ()

heyda 

všechny recenze uživatele

Nádherné je slabé slovo! Přenádherné už se trochu blíží k tomu co jsem viděl a pociťoval. Film je prošpikovaný těmi nejúžasnějšími záběry na zvířata, rostlinstvo, ale i planetu nebo meteorologické procesy a je podbarvený krásnou orchestrální hudbou. Tohle není jen nějaký film, tohle je koncert pravdy. Žádná přetvářka, žádné hrané obličeje, prostě čistá pravda a život, jak ho dokáže napsat jen příroda. Obrovská pochvala BBC, zasloužené 18. místo na CSFD a my lidi bychom si měli uvědomit, že tu nejsme sami a snažit se odvrátit stále horší a horší podmínky pro život jak živočichů, tak i rostlinstva!!! 15/10 ()

Kass

všechny recenze uživatele

Překrásné obrazy. Jde ovšem jen o zkratkovitý výstřih z velkolepého, jedenáctidílného dokumentu "Planet Earth". Dokument "Earth" zjevně vznikl jen ze dvou důvodů. 1, Dostat ty úžasné scenérie na plátna kin (tzn. střihat, střihat a střihat na pro kina únosnou délku). 2, zvýšit důraz na ekologické poselství natočeného materiálu. ()

Galerie (33)

Zajímavosti (8)

  • V celosvětových kinech film utržil 109 milionů amerických dolarů. (NIRO)
  • Film se stal v Japonsku nejvýdělečnějším dokumentárním snímkem první dekády nového tisíciletí. (Geriel)
  • Vybrané záběry byly pořízeny v průběhu pěti let. Společný rozpočet filmu a seriálu byl cca 47 milionů dolarů. (HellFire)

Reklama

Reklama