Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Kurt Russell jako vraždící maniak za volantem nezná slitování. Jungle Julia, nejlepší DJ ve městě, se dnes chystá pořádně to roztočit se dvěma kamarádkami. Sexy trojka vyráží na tah a přitahuje pohledy kolemjdoucích jako magnet. Mezi chlápky, co na ně mlsně civí, je i kaskadér Mike. Vyšumělý rebel pokrytý jizvami sleduje dámskou jízdu zpoza volantu svého bouráku. Zatímco se holky usazují v baru, Mike žhaví svou zbraň - nadupané kaskadérské auto - do životu nebezpečných otáček... (Palace Pictures)

(více)

Videa (3)

Trailer 3

Recenze (1 316)

TheMaker 

všechny recenze uživatele

::::::::::::::::::: Je fakt, že v dnešní době se takovýhle film neuchytí. Tenhle film je pocta béčkovým filmům a mne se to líbí !!! Bomba !! PS.: Vanessa Ferlito a Mary Elizabeth jsou nepřirozeně sexy, nejednou se mi posta........(vil).......... stánek ....... proboha......... :-0 ::::::::::::::::::: ()

Renton 

všechny recenze uživatele

Grindhouse: Jelikož jsem viděl Grindhouse v původní double feature verzi včetně fake trailerů a nikoliv rozsekaný na dílčí segmenty, volím i komentář jako celek. ____ Machete Scénář: Robert Rodriguez .. Konspirace, jižanský temperament, násilí, nahota. Tím se prezentuje Machete. Námět, pomsta zabijáka, zní sice omšele, ale prostředí a prostředky, které by hrály významnou roli zní lákavě. K tomu Danny Trejo, mno těším se! I proto, že jde o zatím jediný fiktivní trailer, který se dočká realizace. 60%. ____ Planet Terror Scénář: Robert Rodriguez .. Na tyto splatter hrátky prostě nejsem. Zápletka s únikem plynu, po kterém lidé mutují ve vraždící hovada, je provařená skoro tolik, jako většina zbylého děje. Uměle/digitálně vyrobená patina let sedmdesátých je spíše otravná než cool (to platí pro celý Grindhouse). Ani miláček Willis to v mých očích nezachránil, neměl na to prostor. Někdo bude určitě spokojen, já však dávám dvě hvězdy s tím, že to je pro film ještě spíše úspěch, protože nemám problém jít v případe obdobných snímků i (nej)níže. 40%. ____ Werewolf Women of the S.S. Scénář: Rob Zombie .. Tak tohle si nechám líbit! Konečně někoho napadlo začít těžit teorie o nacistických pokusech v paranormálních a okultních vědách, s pokusy na lidech apod. Konkrétní trailer lehce nadprůměrný, ale i kdyby z něj zbyly jen ty sexy zpívající nacistky a hlavně eso Nick Cage, který i na ploše několika sekund a jedné repliky dokáže zachránit více než mnohdy za celý (jeho) film, pořád je to fajn vzpomínka a naděje na. Tohle téma je totiž silné a lákavé. 70%. ____ Don´t Scénář: Edgar Wright .. Hodně černý nádech je typický pro celou tvorbu Edgar Wright. Zda by se tentokrát neutopil v přehnané bizarnosti a doslovné citaci zůstane nezodpovězenou otázkou. Don´t! Don´t! Don´t! Nebo radši ano! :o) 60%. ____ Thanksgiving Scénář: Jeff Rendell, Eli Roth .. Jako malá ochutnávka různých parafrází, hrubého vtipu, drsných mordů a Eliho typicky sexistického podtextu je to fajn, ale rozhodně netoužím po vzniku další celovečerní hovadiny z jeho p(é)ra. Prostě tomu frajerovi nevěřím a pochybuji, že vše nad stopáž traileru by nebyla prázdná sračka ala Hostel. 50%. ____ Death Proof Scénář: Quentin Tarantino .. Mám Tarantina rád, Kill Pulp miluji, ale tímhle pokusem nezabodoval na mojí strunu. Že totiž pojme slasher o vražedném autě (jakkoliv je tato myšlenka originální, realizace ji ničí) jako samolibé a místy únavně zdlouhavé pindání ženských kroužků s minimem akce, jsem nečekal. Jelikož jde o vražedné auto až v poslední řadě už trailer v tomto směru nehezky klame. Když pak samotný děj filmu QT rozsekne, asi po vzoru samotného konceptu Grindhouse, na dvě nesourodé poloviny, chvílemi tak přemýšlím, která měla více zbytečnějších momentů. Ještě že se místy objeví Kurt Russell (vidíte to, on je tak upozaděn, že jsem na něj málem zapomněl) a trochu to rozhrábne, nejen svým šarmem. Bohužel je jeho postava vyobrazena dosti účelně a v každé polovině děje je to vlastně takřka odlišný charakter (suverén-srab). To je poslední kapka do tohoto podivného slepence žánrových odkazů a narážek. Přes zvládnutou formu, několik cool dialogů i scén samotných to není film, který bych potřeboval vidět znovu (možná zajdu ve Varech na půlnoční prodlouženou verzi, ale to jen z „nouze“:o) __ nakonec taky zašel, leč nudil se s většinou osazenstva Velkého sálu, kde sálala otrávenost a velké zklamání). A už vůbec to není směr, po kterým by měl Tarantino pokračovat.. 60%. _____ Závěr: jak je z textu výše zjevné, nejsem nejspíš cílová skupina pro double feature Grindhouse filmy, přesto si myslím, že předem avizovaných 60 minut na jeden film by bylo tak akorát na nadupanou spršku citací a žánrových poct v chatrně vypadající vizáži s minimem tvůrčího obohacení. GH - 55%. () (méně) (více)

Reklama

Flipnic 

všechny recenze uživatele

Tarantino je pošuk a blázen, ale co se mu nedá upřít, tak že má nakoukáno neskutečné množství starých lepších, horších i brakových grindhouse a explotation filmů. Podle mne si tímto filmem vyloženě splnil svůj sen, ovšem nemohl čekat, že jej publikum obecně ve světě s nadšením příjme. Chápu kritiku tohoto filmu, ale osobně se s ním naprosto stotožňuji a považuji ho za mnohem větší podstu starým "grindhouse filmům", než byla "Planeta Teror". Ať si již vezmeme výtvarnou stránku a celý "look" filmu - naprostá špička. Film působí zaprášeně, vyhrabaně někde ze staré krabice na půdě a puštěný na klasickém "kinokotouči". Tarantino zde vytvořil svět, který jako by vypadnul z pozdních 60. a brzkých 70. let, dbal na každý detail, na každou reklamu v obchodě, nábytek, zboží atd. Ale přitom zde postavy používají mobilní telefony apod. Výtvarnou stránkou vůbec nastoluje přesně tu atmosféru, kterou film má mít. A nyní k samotným herečkám a postavám, které prostě tvoří základ celého filmu. Tolik spomínané "nudné dialogy" mi nepřišly osobně vůbec nudné a už vůbec ne zbytečné. Každá z hereček svými kecy vytváří naprosto ojedinělou postavu se svými osobnostními kvalitami. Navíc kecy, které se v autě při jízdě a v barech vedou, jsou přesně ty kecy, které lidé v běžném životě vedou a jsou 100 x reálnější a přirozenější, než kecy, které vedou teenageři v moderních slasherech. Já nechápu, co na tom komu přišlo nudného, ale ty holky jsou naprosto úchvatný a to jak tím, že všechny nejsou dokonalé krásky (a v tom jejich reálnost a krása naopak spočívá, navíc působí dojmem levných hereček, ale hrají pekelně dobře), tak jsou to holky, které mají v životě hodně jasno a něco už za sebou. Tarantino ve filmu neponižuje ženy na "štětky", hloupé krávy", nebo "maso pro další masakr", ale tvoří díky nim postavy, který svými ujetými kecy, mají o životě skutečně co říct. A kdo nepochopil, asi neposlouchal. Žvásty o chlapech, celkový přístup k mužské populaci, k sexu, navazování vztahů, přístup k alkoholu a drogám ... tohle je ženský film a Tarantino zde stejně jako v Kill Billovi reaguje na sílu žen a jejich rafinovanost. Mužský element je zde zobrazen zejména v podobě absolutně úžasného Kurta Russela, který se z jejich odolnosti a tlaku nakonec i jako ten "největší tvrďák" doslova podělá. Nutno dodat, že Russel zde podle mého odvádí svoji životní roli. Pokud bych se vrátil k postavám všech dívek ve filmu, osobně jsem zažil stovky alkoholových (i jiných) akcí a takhle se prostě mladý pařmenky baví a fungují. Takže Tarantino je vykreslil naprosto reálně a přitom vtipně. Speciální efekty a závěrečná honička jsou pak jen třešničkou na dortu a samotný "náhlý konec" nakládačky reaguje na staré "kungfu filmy", jen místo nápisu "The End", mělo naběhout pro Evropskou verzi "FINE"... Tím by už Tarantino dosáhl dokonalosti. Film rozhodně není pro každého, stejně jako řada starých filmů podobného druhu. Tarantino si šlape vlastní cestou a mě se tato cesta líbí. Opravdu jsem byl mile překvapen a film se mi líbil od začátku do konce a vůbec jsem se u něj nenudil. Plný počet ale samozřejmě dát nemůžu, protože se jedná spíše o takovou taškařici a úlet, rozhodně ne seriozní film a to ani v rámci žánru a "subžánrů" ... () (méně) (více)

Superpero 

všechny recenze uživatele

Jako líbilo se mi to hodně, ale v určitých momentech to prostě byla Tarantinova onanie. První půlka skvělá, ale v té druhé mě to kecání o Vanishing Pointu už fakt nebavilo a chtěl jsem, aby zas přijel Kurt Russell. Tu černobílou část si Quentin taky mohl odpustit, protože to moc cool nebylo. Ale teď už musim fakt jen chválit. Hudba jako vždy perfektní, honičky a bouračky fakt měly grády a bylo tam plno pěknejch dobře hrajících bab (utkvěla mi roztomile blboučká Mary Elizabeth Winstead). Mno a samozřejmě naprosto úžasnej Kurt Russell. Kaskadér Mike mu sednul dokonale, akorát ke konci nemusel kvičet jak podsvinče, myslel jsem že ta postava je větší drsňák. Jsem zvědavej co Quentin natočí příště, mě osobně se Death Proof líbil víc než oba díly Kill Bill. ()

Dadel 

všechny recenze uživatele

Viděna delší verze (bohužel). Prvních 45 minut je nuda k nepřežití. Jen se žvaní, přičemž dialogy narozdíl od starších Tarantinových filmů ztratily veškeré kouzlo a vtip. Následuje jedna minuta vynikajících bouraček (lituju lidi, kteří zrovna v tuto chvíli odešli na záchod, xixi). Poté dalších 45 minut žvanění, které je teď už snesitelnější, protože druhá parta holek je o dost zajímavější než ta první. Nakonec 15 minut fajn honiček. Rozhodně doporučuji kratší verzi (tu jsem sice neviděl, ale předpokládám, že ta chybějící půlhodina je část toho zbytečného žvanění (doufám:)) ()

Galerie (45)

Zajímavosti (80)

  • Náklady na výrobu byly zhruba 30 milionů amerických dolarů. (NIRO)

Související novinky

Russell v sedle, Waltz ze sedla

Russell v sedle, Waltz ze sedla

04.10.2011

Zhruba před týdnem Kevin Costner kvůli „vytíženosti“ odstoupil z projektu Django Unchained, vysněného Tarantinova westernu. Přejeme mu, že je po něm opět taková poptávka. Náhradník? Parádní – Kurt… (více)

První Tarantinův bastard

První Tarantinův bastard

04.08.2008

Quentin Tarantino po komerčním neúspěchu Grindhouse přišel o pozici režiséra, který si může dělat co chce (což zahrnovalo většinou citování filmů, které nikdo nezná a obsazování herců, o nichž si… (více)

Smrtonosný útěk z New Yorku

Smrtonosný útěk z New Yorku

23.08.2007

Jen nedávno jsme psali, že Len Wiseman po úspěchu Smrtonosné pasti 4.0 nemá nouzi o nabídky a rozhoduje se mezi adaptací počítačové hry Gears of War a remakem Carpenterova kultovního Útěku z New… (více)

Reklama

Reklama