Reklama

Reklama

VOD (1)

Blízká budoucnost přináší nové zdroje zábavy. Lidé z celé zeměkoule se na síti věnují simulačním hrám, v nichž se v naprosté anonymitě projevují jejich nejskrytější touhy a fantazie. Revoluční hra SPOLEČNOST účastníkům dovoluje kontrolovat a manipulovat se skutečnými lidskými tvory skrz nanobuněčnou technologii. Oslnivá, pulzující a návyková hra se světem šíří jako epidemie a stává se drogou číslo jedna pro milióny lidí. To vše díky samotářskému géniovi Kenu Castlovi (Michael C. Hall), vizionářskému zakladateli K-SOFT, nejvlivnějšího technologického konglomerátu na světě. Pokud nás SPOLEČNOST nechá žít život skrz jiné, VRAZI nás nechají skrz jiné zemřít. Souboj na smrt, v němž bohatí hráči ovládají mozky odsouzených, začíná a miliardy lidí na celém světě si naladí tento krvelačný souboj, v němž se tvoří, prodávají a likvidují superhvězdy. Kable (Gerard Butler), hráč číslo jedna, má před sebou poslední zápas, který rozhodne o jeho svobodě, rodině a budoucnosti... Scénář a režii má na svědomí dvojice Mark Neveldine a Brian Taylor, jenž na sebe upozornila před třemi lety hyperakčním snímkem Zastav a nepřežiješ. Divokou kinetiku přenášejí také do svého nejnovějšího projektu Gamer. (oficiální text distributora)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (851)

Viktooorka 

všechny recenze uživatele

Neměla jsem si ten trailer pouštět tolikrát :-( Čekala jsem, jak Butler celý film bude běhat s pistolkou v ruce a všechny zabíjet, ale byla jsem vhozena do 27 kola a z něho do boje očistit sebe a svou rodinu. Což jsem opravdu ale opravdu nečekala. Ale i přes toto mírné zklamání, jsem si film užila jak se patří. Na pár sekund se mi ukázal do půlky těla nahý :o) Slizkej Michael C.Hall hrál slušného záporáka. A panečku Logan Lerman?? Ten zlomí srdce nejedné dívce. Škoda, že mu nedali více prostoru...No a virtuální svět?? Dobrá myšlenka, zajímavě podaná.. Amíci jsou zvrhlý. Při pohledu na tlustého vozíčkáře, co hrál Amber Vallettu, se mi dělalo nevolno. Sečteno podtrženo - průměrný film. ()

Spiker01 

všechny recenze uživatele

Straaašně moc divnej film. Více než zajímavé obsazení (samozřejmě co se týče béčkových vod, ale ty ksichty jsou zkrátka profláklé) a jeden Michael C. Hall k tomu (měl by víc hrát ve filmech!). Na druhou stranu neskutečný digi bordel na obrazovce, který nedává pravelký smysl, ba co hůř, nestrhne k nadšení a jistému lakonickému adrenalinovému potěšení. Crank mám rád a vlastně i oceňuji snahu o něco nekonvenčního, ale zkrátka mě to nebavilo sledovat ani jako guilty pleasure...4/10 ()

Reklama

Madsbender 

všechny recenze uživatele

Gamer je sofistikovanou reakčnou hračkou, ktorá v sebe miesi koncentrovanú akčnú suspenziu s diagnózou modernej spoločnosti, neobmedzene ovládanej novými médiami. Neveldine a Taylor tak pod naleštenou kapotou ukrývajú podvratné nastavenie zrkadla postmodernej ére, v ktorej sa človek, otupený neustálymi horormi, s ktorými je každodenne konfrontovaný v televízii a na internete, nepozastavuje nad krutosťou reality a vníma ju ako banálnu. Navyše dokonale prejíma princípy videohernej estetiky a pomocou špeciálnych ručných kamier Red One prenáša diváka do sveta, ktorého audiovizuálna chaotickosť a anarchia reflektujú vnútornú prehnitosť a skazenosť systému bez morálnych a etických zásad. 90% Viac viz. JFL a Traffic. ()

Niktorius 

všechny recenze uživatele

Akce? Nepřehledná, takže si ji člověk nemůže vyhutnávat a zároveň ani trochu "smyslová", takže ji člověk nemůže ani "cítit" (tak jako v Quantum of Solace nebo Districtu 9). Politicky nekorektní, pohřební humor? Nic, co by už nebylo v jednom z Cranků. Převedení videoherních konceptů do filmu? Nikterak důmyslné, neuspokojující. Satira na život ve virtuálních světech? Hloupá, bulvární, vágní. Rozuzlení? Katastrofální. Verdikt? Zlatý Death Race. ()

Traffic 

všechny recenze uživatele

Gamer je výtečnou exploatací současné mediálně-virtuální reality, ze které si bere dva zásadní fenomény (online hry a reality show), propojuje je v jeden fungující celek a vytváří dokonale zvrácenou kapitalistickou vizi, z níž jeden megaloman profituje na všech frontách (bezplatné využití trestanců pro samotnou hru, poplatky hráčů plus příjmy od diváků). V duchu skvěle zvoleného soundtracku ("Some of them want to abuse you, some of them want to be abused.") se tak Společnost dělí na ty, kteří prostituují svá těla a emoce (!) a ty, kteří žijí skrz druhé. Řekl bych, že zatím nikdo nedokázal s takovou přesností vystihnout 4chanovsky temné podhoubí internetu, ve kterém se v pravidelných intervalech střídají Sex, Vulgarismy a Násilí, jako pánové Neveldine & Taylor. To samé platí i pro pocit zahlcenosti množstvím podnětů a informací, ve kterém dostává prostor pouze přítomný okamžik a naše minulost je redukována na uploadovaná data v podobě digitálních fotografií nebo youtube videí; stejně jako Kable, k jehož vzpomínkám se musí hackeři dopracovat přes obrazovku počítače. Celá činnost hackerského uskupení ve filmu nakonec naznačuje, že zhoubný systém lze rozložit pouze zevnitř a pomocí jeho vlastních prostředků. Podobně jako se nelze postavit do přímé opozice vůči nejtypičtější vyfabulované mediální realitě současnosti - bulváru (protože vlivná lež vždy zvítězí nad nevyslyšenou pravdou), ale je nutné ji inflitrovat a až poté změnit/zničit. ()

Galerie (35)

Zajímavosti (8)

  • Uvažovalo sa aj nad názvom filmu Citizen Game. (Greenpeacak)

Související novinky

Neveldine/Taylor – přesun do televize

Neveldine/Taylor – přesun do televize

03.11.2009

Aneb „from Heroes to Zeroes“. To, koneckonců, vystihuje i jejich krátkou kariéru. Scenáristicko-režijní duo zaujalo prvním Zastav a nepřežiješ. Dvojka už diváky tak nenadchla a Gamera mnozí považují… (více)

Reklama

Reklama