Nastala chyba při přehrávání videa.
  • Hitman_47
    ****

    Z duelu Jurský svět a Terminator: Genisys vychází druhý jmenovaný jednoznačně jako jasný vítěz. Kde si oba filmy podávají ruce je bohužel celkem dost blbej scénář. Krom příšerného scénáře je tu ještě Jai Courtney, který své neherectví předvádí i zde v plné kráse a dělá z Kylea Reese naprosto zoufalého borce, co si chce za každou cenu zašukat (prostě takové ty namakané frajery, které vidíte každý pátek na Stodolní). Blbej scénář naštěstí dost "vyrušují" akční sekvence, kterých tu je více než dost, a oproti dinosaurům jsou i zábavné a občas i napínavé. Taky robotí porážejí brontosaury co se provedení CGI a vůbec zvláštních efektů týče .... Jurský svět měl spoustu na sílu tlačeného CGI, které bylo velice špatně naklíčované a vypadalo, jako kdyby to dělalo Thajské studio v pauze na oběd ... Termouš sice žádnou cenu za efekty nedostane, alespoň ale zapadají do všech scén skoro bezchybně (až na vrtulníkovou sekvenci, která je příšerná ... ne Expendables 3 příšerná, ale pořád příšerná). Genisys je prostě nenáročný, nijak zvláště výjimečný, letní popcorn.(13.7.2015)

  • H34D
    **

    Moje osobní radost z pana Schwarzeneggera je to jediné, co drží tento hypermoderní paskvil nad vodou. Zbytečné dějové komplikace a neelegantní zacházení s cestováním časem podtrhuje neinvenčnost a neobratnost scenáristů. Kvůli neustálé potřebě vysvětlovat má film nevyrovnané tempo a je zbytečně dlouhý. Pouze na akční scény se kouká pěkně, plus oceňuji, že se zakomponováním starého, ale ne zastaralého Arnolda se tvůrci vypořádali velmi dobře. 5/10(11.10.2015)

  • castor
    ****

    Prvních patnáct minut jsem si v duchu přál: Jamesi, vrať se!! Pak to ale začalo příjemně gradovat a podle všeho kvalitativně přeskočilo i dva přívěsky v podobě stále docela slušné trojky a mdlé postapokalyptické čtyřky, kde navíc ikonická postava T-800 chyběla. Tentokrát sledujeme prequel a současně remake a kdo ví, co ještě, místy se v té až ostudné překombinovanosti ztrácíme (ten je hodný, v jiném časovém období zase nikoliv), ale právě díky Arnoldovi (a několika přidaným hodnotám) je to vlastně solidní jízda. Vlasatý, obarvený, starý, ale ne zastaralý, s úžasným americkým úsměvem. Tvůrci na nás mnohokrát nostalgicky pomrknou, se starými dobrými scénami se vypořádali slušně, kombinují, až překombinovávají, vracíme se zpět a přepisujeme vše, co jsme znali. Hlavním pojítkem je tedy svým způsobem nostalgie, protože se tu skládají doslovné pocty prvním dvěma dílům. Obával jsem se (po úvodní sekvenci), že nás tvůrci ubijí světelnou akcí á la Hvězdné války, naštěstí přijde i řízná akce, ač místy mechanická, pásová a stereotypní. Chybí ryzí násilí, chybí něco provokativního, víc šťávy, dokonce ani zadek Emilie Clarke neuvidíme. Zatímco Cameronovy kousky, ke kterým se Genisys tak upíná, byly revolučními akčními sci-fi nářezy, pátý díl série je popcornovou letní zábavou. Když před téměř pětadvaceti lety stroj Roberta Patricka z tekutého kovu odněkud vyskočil, divákovi zatrnulo. Když propíchl hlavu pěstounovi Johna Connora s krabicí mléka v ruce, zamrazilo ho. Tady nemrazí. Arnold je slušný, Jason Clarke a nevyužitý J.K. Simmons taky, naopak spojení Jai Courtney a charisma je kapitolou, kterou bych raději obešel. Buďme upřímní, výsledku by asi víc slušely tři hvězdy, ale i s ohledem, že jsem vlastně čekal větší průšvih (se jménem béčkaře Patricka Lussiera u scénáře by to nebylo překvapení), ty čtyři hvězdy vlastně rád dám.(9.7.2015)

  • arachneuss
    **

    Bezpáteřní rape odkazu Jamese Camerona.(10.7.2015)

  • verbal
    ***

    S pátým Téčkem se nijak zvlášť nesrali. Prostě vzali jedničku, přidali trochu dvojky, sympatického herce Majkla Bína nahradili nesympatickým nehercem, jehož přítomnost ve velkofilmech si lze vykládat pouze tak, že to patrně musí být vynikající prostitut, no a jedinou dokonalou Sáru Konorovou v podobě testosteronové mužatky Lindona Hemiltna vystřídala nějaká vylesbená Barbína jen proto, že z ní pár nezletilým leštilům zacukalo v šulíncích při Hře o trůny. Té sice asi nemuseli před každou klapkou přeholovat záda, nicméně jako drsná a bezskrupulózní bojovnice proti Skájnetu působila zhruba stejně, jako by do role Ramba nacpali Denyho DeVita. Celé to pak popatlali časovými skoky a paradoxy, z nichž by si i Ajnštain rozpačitě začal cucat palec a Oidipus by se upřemýšlel xmrti, kterého že z těch příbuzných to vlastně nakonec ošukal, hodili do mixéru a vzniklou směs zapekli v troubě s nekvalitními čínskými polymery. Vznikl tak neinventivní a neefektní prefabrikát, sloužící výhradně jako Árnýho předražené píárko. V tomto ohledu je však naprosto vynikající! I jako stárnoucí, atrofovaný křáp s roboartritidou je Árny fantastický, s věčným přízvukem rakouského GESTAPA pálí jednu hlášku za druhou a na všechny strany rozdává jakoby záměrně přehrávané, kožené úsměvy, které však všichni dobře známe i z rolí, kdy nepřehrával a snažil se ze své obličejové obrny vydolovat charakterní maximum. A to prostě musí každému fanouškovi způsobit akutní záchvat nostalgie a přinutit jej dotlačit tuto jinak nezáživnou patlanici alespoň do slabšího průměru.(10.8.2015)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace