• Dever
    *****

    Veľmi precízne spracovaný scenár a výborná réžia Paula Haggisa. Opäť vinikajúci Russell Crowe, dobrý dramatický dej a naozaj podarený krimi thriller, to všetko je The Next Three Days.................... Soundtrack Danny Elfman: 1. Prologue ,2. A Way In ,3. What She's Lost ,4. Pittsburgh's Tough ,5. Blood Stain ,6. Same Old Trick ,7. Don Quixote ,8. All Is Lost ,9. A Promise ,10. That's Ok ,11. It's On ,12. The Evidence ,13. Last Three Months ,14. The Bump Key ,15. A Warning ,16. Breakout ,17. Touch ,18. Reunion ,19. The Switch ,20. They're Off ,21. Got 'Em ,22. The Truth ,23. The Aftermath ,24. Mistake ,25. Be The One,(7.8.2011)

  • Tom Hardy
    ****

    Nijak objevná, ale docela chutná žánrovka o jednom osudovém rozhodnutí, které vše změní. Nechybí tomu šmrnc filmů "s velkým plánem", Russell Crowe je megasympaťák i s porcí kil navíc a gradace tu celkem funguje (dokonce jsem si chvílemi nebyl jistý, jak to s hrdiny dopadne, což považuji za veliké plus). Mínus ovšem za to, že Haggis popřel to, co z Crash udělalo veliký film - hrdinové jsou extrémně vyhranění a bez dramatických dozvuků. Strohé rozložení na černé a bílé figurky, kdy je hodným přáno a zlým nikoli, je velikým zklamáním. Stejně tak je úplně zbytečná finálová koláž, která by hrozně moc chtěla rozechvět zvon emocí, jak tomu bylo u Crashe, ale na to jsou zdejší postavy příliš povrchně rozkreslené. Coby milá upomínka na klasické thrillery 80. let to celkem funguje. Nic víc v tom ale není. P.S. Takhle NEvyužít Liama Neesona je ohromná škoda (což se ale dá vlastně napsat o každém známějším herci v tomhle filmu, jediný Crowe má nějaký charakterový prostor). Více zde.(19.1.2011)

  • StarsFan
    ****

    Paula Haggise i Russella Crowa mám velmi ráda, dokonce natolik, že se divím, jak dlouho mi trvalo do kina na The Next Three Days zajít. (A možná bych se neodhodlala ani dnes, kdybych nevěděla, že od zítřka už Haggisovo filmové dílo v programu kina nenajdu.) To jen na okraj k téhle řemeslně výborně zvládnuté variaci na útěk z vězení, kterou od řady sobě podobných odlišuje především lidskost a průměrnost hlavní postavy. Žádné dokonalé a precizně vycházející plány zkrátka nečekejte; hrdina v touze vyšplhat se v několika dnech z "chlapa odvedle" ke "kriminálnímu esu" páchá ty samé chyby, které by na jeho místě konala asi většina akademiků znajících slovo zločin jen z novinových článků a vědeckých časopisů. A právě v těchto minimomentech, kdy v Johnovi obě postavy soupeří (naložení postřeleného do auta, třesoucí se ruka v závěru), pro mě jinak velmi tradiční film získává onu zajímavou čtvrtou dimenzi, kvůli které si zmínku mezi poctivými, výbornými dramaty / thrillery zaslouží. Nové Crash to sice není, ale i přes dlouhou stopáž se to překlene velmi rychle. Nedůležitá poznámka na závěr: Asi jsem paranoidní, ale svými nočními jízdami po Pittsburghu mi hlavní hrdina připomněl Taxikáře a později ve scéně během sledovačky jednoho zločince před domem zas Mela Gibsona v Odplatě.(2.2.2011)

Nastala chyba při přehrávání videa.
  • - Metoda otevírání zámku u auta pomocí tenisového míčku, která byla ve filmu použita, byla vyvrácena v pořadu Bořiči mýtů, v němž se dvojice expertů filmovými triky zabývá. (s.e.p.p)

  • - Ve scéně, kdy se utíkající dvojice schovává v davu fanoušku týmu Pittsburg Penguins, si můžeme na jednom z fandů všimnout dresu Jaromíra Jágra s číslem 68. (Chater)

  • - Liam Neeson musel kvůli jediné scéně ve filmu přiletět do Pittsburghu až z Vancouveru, kde natáčel jiný film. Scéna byla natočena za jeden den. (Gastovski)

Tento web používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Používáním tohoto webu s tím souhlasíte. Další informace