Reklama

Reklama

Režijní debut Caseyho Afflecka sleduje události a život Joaquina Phoenixe po jeho oznámení na konci roku 2008, že ukončuje svou slibnou hereckou kariéru a hodlá se věnovat pouze hip-hopu. Ve filmu samozřejmě nechybí část tolik diskutovaného rozhovoru s Davidem Lettermanem v jeho Late Show v únoru 2009 a další události zachycující Phoenixovo výstřední a skandální chování. (Sony1994)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (106)

kristianzen 

všechny recenze uživatele

Joaquin Pheonix aka Trol Master. koukat se na to moc nedalo a posouval sem, ale obrovskej respekt za to jak si jeden z nej. herců ze sebe dokáže udělat tak absolutní prdel a všechny tak totálně trolit :D wowowwow. :D  místama sem se tak hodně smál jak sere na nějaké "mělo by se" a "měl bych" absolutní hra s charakterem, hra s egem. (ale ja jasný že toho trola v sobě samozřejmě má i přirozeně, jinak by to takhle moc dobře nedal) :D ()

venison 

všechny recenze uživatele

Tak to mi hlava nebere, ale jestli to všechno opravdu Joaquin Phoenix hrál a Casey Affleck zrežíroval, tak jsou pro mě mistři filmu.. Jasně ten dokument je zdlouhavej a místy blbej jako noha, ale přesáhl do hrané reality-show smyšlené osobnosti, která si půjčila jméno a tvář známého herce.. Zkrátka psycho.. ()

Reklama

smrt.ka 

všechny recenze uživatele

Rozhodně zajímavý experiment s rozhodně úžasným Phoenixem. S tím, že jde o jeho životní roli souhlasím. Druhá věc je, že se to dalo udělat i jinak. Neříkám líp, ale jinak. S takovým hercem, takovými hosty a takovým prostředím bych bývala vsadila spíš na delší záběry a scény, než na rychlý střih toho a toho, protože on se tu v podstatě opakuje jen ten jeden astejný motiv a namluví se tu toho až příliš a přece vlastně nic. Každopádně zajímavý a docela sympatický projekt. ()

Brain-D 

všechny recenze uživatele

Rozklad osobnosti a osobní vyjádření. Joaquin Phoenix se snaží být sám sebou a film jasně poukazuje na to, že v téhle době musí být člověk tím, čím chtějí ostatní lidé, aby si byl. Joaquin vypadá jako bezdomovec, nemusí nic říkat a už je k smíchu. To vše dokazuje povrchnost lidí, kteří si nepřipustí něco takového jako kroky skvělého herce ke kariéře Hip Hopu. P. Diddymu se nedivým, že ho nezval. Hlas sice Joaquin má, ale vzhled, projev, chování to bylo to, co majitele společnosti "Bad Boy" odradilo a nepovolil mu nahrávat... Když se po tom ohlédnu zpět připomělo mi to Borata... ()

ORIN 

všechny recenze uživatele

Co je umělec schopen obětovat? Kam až je při realizaci díla ochoten zajít? A zahraje nám tam hip-hop? A co vliv médií a naše mediální zkušenost? [==] Jako samostatný dokument (nebo mockument chcete-li) je I'm Still Here samozřejmě dobrý a zajímavý. Co ho ale dělá výjimečným, je všechno to kolem, ten kontext, který není úplně vidět, ale dílo dalece přesahuje (Phoenixova totální exhibice; totální herectví vně filmu, které zahrnuje fyzický i psychický přerod na nechutného váguse; diváky - a vlastně i aktéry - se nestávají jen lidé u TV nebo v kině, ale všude kolem ve veřejném prostoru, role není předem napsána, ale vyvíjí se podle vnějšího prostředí a podmínek). Můžete namítnout, že jsou to přece spojené nádoby, ale tu komplexnost film ukazuje jen do určité míry a s určitou intenzitou (veřejná hip-hopová vystoupeni, rozhovor s Davidem Lettermanem, krátké úryvky z TV zpráv apod). Tento mystifikační experiment mě nadále nutí přemýšlet, ale plně ho docením asi až za nějakou dobu. ()

Galerie (10)

Zajímavosti (11)

  • Slovo "fuck" ve filmu zazní 280krát, což je 2,40krát za 1 minutu. (Dixxx)
  • Výkal byl obyčejná směs kompostu a kávových zrnek. Tuto směs měl Antony Langdon připevněnou v trubici na zádech. (Brousitch)
  • Na konci rozhovoru v Late Show Phoenix vstane, sundá si brýle a potřese si rukou s Lettermanem. Tuto neopatrnost mu Affleck později vytýkal. (Brousitch)

Reklama

Reklama