Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Učitel Majer (Tomáš Magnusek) je propuštěn z vězení na amnestii. K sobě do domu si ho bere jeho spolužák ze základní školy Ivan (Zdeněk Godla), jenž žije v romském ghettě. Majer nemá nikoho z rodiny. Nikdo mu nezbyl, a tak nabídku Ivana vítá. Ivan Majerovi sdělí, že se mu rozhodl pomoci především z důvodu, že potřebuje znovu otevřít školu, na které dříve Majer učil a chvíli ji vedl. Ivan žijící v ghettě zná problémy své komunity a ví, že zrušení jejich oblíbené školy jim neprospělo. Majer začíná oslovovat své bývalé kolegy a především žáky, aby mu pomohli. Řada jeho žáků má také svoje děti. S nimi zažívá řadu komických situací. Netuší ovšem, že ho stále sleduje Dostál (Jiří Krampol), nejstarší z mafiánské rodiny, který ví, že Majer byl propuštěn a rozhodne se pomstít svého syna i vnuka. (Tomáš Magnusek s.r.o.)

(více)

Videa (1)

Trailer

Recenze (139)

klukluka 

všechny recenze uživatele

Filmy Tomáše Magnuska jsou jedním z mých guilty pleasures, filmová úchylka, kterou si dopřávám, protože mi přinášejí zvláštní druh potěšení, kterého se mi odjinud nedostává. Když třeba sbalí nějakou krásnou mici Tom Cruise, Mark Wahlberg, Chris Hemsworth…, tak si toho málem ani nevšimnete, jak je to všední, nepřekvapivý, fádní. Když se ale ve filmovým Chánově objeví holka s parametry Miss, navíc vytuněná (údajně nezdařenými- neřekl bych) plastikami, která 22 let čekala jen na to, až ji přefikne trojnásobnej vrah dětí s tváří a tělem Tomáše Magnuska, tak z toho se příkladně já dokážu doslova tetelit blahem. Zvlášť, když ve stejným okamžiku zaboduje Zdeněk Godla u Báry Mottlový… To pak kdesi v mém nitru odpálí doslova erupci radosti z toho, co dokáže jen film, co ta svině život nepřináší, protože pokud vím, tak reálná žena Zdeňka Godly se Báře Mottlové ani trochu nepodobá a Zdeněk Godla Mottlové Mužům roku ČR taky moc ne. Ale ve filmech Tomáše Magnuska to působí tak přirozeně, že ani na vteřinu nezapochybujete o tom, jestli je něco takovýho myslitelný. Tak dobře je to ztvárněný. Navíc si to v té chvíli svou režijní genialitou pojistil tak, že od té zdánlivé absurdity odvádí vaše myšlenky situací, kdy se lamači těch nejvoňavějších ženských klínů střídají se svými skalpy na miniaturním panelákovém WC a vy tedy v tu chvíli spíš řešíte, jakej tam asi musí mít vzduch… Vskutku rafinované. Vyzdvihl bych taky scénu ze dvora kriminálu. Nejkrutopřísnějšího mukla představuje člověk s hlasem, kterým 40 let promlouvá jeden ze dvou nejznámějších plyšáků v této zemi. Poprvé po X letech se osmělí a zničeného spoluvězně Majera se konečně zeptá, jaké bylo jeho civilní zaměstnání. Majer ještě stihne odvětit, že učitel, zhruba do deseti vteřin ale vyleze z různých děr na buzerplacu asi 6 hlav, aby každá z nich vesele zahalekala: “Dobrý den, pane učiteli!” Geniální- opět! Miluju tuhle scénu. Zase- v Simpsonových byste si jí ani nevšimli, ale Tomáš Magnusek pochopil, že když převedete džouky s potenciálem z animáků do hrané tvorby, tak to teprve dostane ten správnej říz. Reparát- jak už nàzev napovídá- chci určitě vidět ještě jednou. A vám, kteří čtete tuto recenzi, bych to doporučil taky. Každej si v tom najdeme svoje. Od toho je to ta nejlidovější lidovka, se kterou se můžete v tuzemské filmové tvorbě setkat. ()

Spiker01 

všechny recenze uživatele

Neviděl jsem předchozí trilogii, minimálně ne celou a už je to dlouho. Možná i proto jsem se ztrácel v mnoha dějových dírách, kdo ví. Ovšem facepalmoval jsem bohužel často; věděl jsem však do čeho jdu a nikterak zhlédnutí nelituji, ale dobré to zkrátka není. Hrozně by mě zajímalo, co by ve filmu dělal Van Damme, zřejmě neodhalený hitman s kapucou? To mě mrzí, že to nevyšlo. Stále na Netflixu. ()

Reklama

xxmartinxx odpad!

všechny recenze uživatele

Abychom pochopili hloubku Magnuskovy patologie, je třeba si uvědomit, že v původní trilogii stvořil převážně romské děti tak zlé a zkažené, aby je jím ztvárněná postava mohla systematicky zabít a zachovat si sympatie vyprávění. V Reparátu pak nechá romské postavy vyjadřovat za tyto vraždy vděk, nechá se jimi opakovaně prohlašovat za „jednoho z nich“. Godlovi napsal sestru ztvárněnou modelkou Gabrielou Gášpárovou, aby mohla mít s o patnáct let starším protagonistou s vzezřením Tomáše Magnuska náznak milostného románku. Godla také Magnuskovi opakovaně vysvětluje, o kolik je chytřejší a že by si bez něj neporadil. Magnusek si tedy ve svém filmu stvořil hloupého romského kamaráda, aby mu mohl být mentorem a vzorem. Ten člověk absolutně nemá stud! Celí Bastardi jsou produkt neukočírovaného mesiášského komplexu v kombinaci s absolutní filmařskou neschopností. Je to kouzelné. ()

Johnny.ARN odpad!

všechny recenze uživatele

Tak ale toto bolo už extrémne hovno aj na Magnuska. Jednotka navždy v našich srdciach, ale toto stretko s odrastenými cigánmi z pôvodnej triedy vo mne nič nevyvolalo. A pritom snaha na spomienkový optimizmus obrovská, len zle podaná. Karlosa s Kajumim som tam fakt nečakal. Aspoň že nám tento film dal Grossovú, tá nech sa objavuje aj naďalej, bitch jedna. Pochovajme túto sériu, alebo reštartujme, ale už pod iným vedením. Žiaľ, ale musím. ODPAD! ()

Djoker 

všechny recenze uživatele

Čtyřka Bastardů mohla být Magnuskovým vykoupením z filmového pekla. Nestalo se a neodpustil si ani další gerontofilní casting. Pochvalu zaslouží jen camea. Ve filmu se mihne mnoho bizarních postaviček z titulních stánek Blesku. Děj je podle očekávání o ničem. Jeho učitel/vrah vyleze z vězení a s pedofilním výrazem se potuluje po východočeském Chánově. Zřejmě z nostalgie zapojili do příběhu bývalé studenty/degeše, které evidentně stáhli přímo z fronty na sociálce. Nejlépe napsanou postavu dostal bohužel vepř Godla, což úplně nepotěší, když neumí artikulovat jako člověk. Finále v garáži je pak jedno velké WTF. ()

Galerie (112)

Zajímavosti (20)

  • Tomáš Magnusek se na plakátě k filmu objevuje v zeleném nátělníku. Jde o odkaz na omilostněného vraha Jiřího Kajínka, který se objevil ve stejném trikotu v den propuštění. (DanteZ)

Reklama

Reklama