Reklama

Reklama

VOD (1)

Nadějný hudební skladatel, který má třicítku na krku, řeší milostné vztahy, přátelství i strasti života umělce v New Yorku. (Netflix)

Videa (2)

Trailer 1

Recenze (140)

Michalechal 

všechny recenze uživatele

Tenhle film mě chytil hned od začátku. Především začátek je tak nabitej pozitivní energií, je to kýčovitě šťastný (to asi dělaj ty muzikálový výrazy herců/zpěváků) a několik těch písníček se mnou vysloveně škubalo (v dobrým) 😁 O hlavním hrdinovi jsem do tý doby neslyšel, ale to rozhodně neubralo na tom, jak mě to bavilo. Písničky jsou fakt klasicky muzikálový, děj se odehráva v devadesátkách, který miluju, takže další plusy. A na závěr, po solidní dávce emocí, se objeví v titulkách reálný záběry hlavního hrdiny, to na mě taky vždycky funguje. Moc jsem si to užil ☺️ ()

de_FACTO 

všechny recenze uživatele

Ten film nemá toliko můj respekt jako má moje sympatie. Neví, čím přesně chce být (či s tím neumí úplně přesně pracovat), a když to zjistí, jde o veskrze banální příběh (ne že by tedy na takých nic nebylo anebo nebyly často pekelně důležité). Zcela objektivně je to maximálně za 3* a za dva roky si na to nikdo nevzpomene - ačkoliv Jonathana Larsona (a jeho dílo) bychom měli držet v živé paměti. Garfield nadále potvrzuje nejen své schopnosti herecké, ale především schopnost vybírat si zajímavé role v opravdu zajímavých projektech; ať už dopadnou jakkoliv. ()

Reklama

Pavlínka9 

všechny recenze uživatele

Rent znám moc dobře a vím, co tomu předcházelo...Tudíž jsem ráda, že se tento film zaměřil na něco jimého než tento jeho nejznámější muzikál... Dost mě ten film dostal svými tesklivými písněmi, kdy mě při nich až mrazilo a přechody mluveného textu do písně byly tak... tak silný..Nemůžu najít to správné slovo.. Rozumím, že tento film bude pro NewYorčany perlou, pro ostatní velkou neznámou. Oscaři v hlavní mužské roli to tedy mají tento rok dost nabité a popravdě nevím nevím.. Je to hodně ponuré, nicméně plné cílů a touhy a myslím si, že mnoho lidí se s tím dokážou ztotožnit...Kreativní umělci holt žijí jiný život než lidé, kteří nemají takovou představivost... ()

maddy 

všechny recenze uživatele

Otvorene priznávam, že ten film by si odo mňa zaslúžil o niečo vyššie hodnotenie. Vie správne pracovať s emóciami, má vynikajúceho Andrewa Garfielda v hlavnej úlohe, perfektné piesne a aj téma o writer's block mi ako niekomu kto sa mimo svojho hlavného zamestnania, ktoré ho živí venuje pomimo aj profesionálnemu písaniu lyrics sadla ako uliata a dokázal som sa plne stotožniť s témou, ktorej sa Tick, Tick... Boom! venuje. Zároveň je to veľká pocta divadelným doskám, ktorá musí potešiť každého fanúšika divadla. A to je trocha ten môj problém. Ja totiž nie som nijaký veľký fanúšik divadla. Skôr preferujem tú filmovú tvorbu (obviously) a aj keď proti divadlu nič nemám, tak naposledy som v ňom bol snáď ešte na základnej škole. Vôbec nesledujem ani len svetovú divadelnú scénu, netuším kto bol Jonathan Larson a aj o Lin-Manuel Mirandovi som prvý krát počul iba nedávno pri "televíznej" premiére Hamiltona, ktorý mi však v podobe na televíznej obrazovke veľmi neučaroval (no uznávam, že naživo v divadle to musí byť neskutočný zážitok). Rovnaký pocit som mal aj pri Tick, Tick... Boom!, kde sa síce už nejedná "iba" o kamerový záznam predstavenia z divadla ako pri Hamiltonovi, ale kde mi taktiež prišlo, že toto by evidentne mohol byť perfektný zážitok v divadle, kde by to striedanie emócií a atmosféry (od veselo rozjuchanej po depresívnu) mohlo pôsobiť šikovnejšie, plynulejšie, hravejšie. To je vlastne problém, ktorý s Mirandom mám pri všetkých filmoch na ktorých sa podieľal, či už ako skladateľ alebo režisér. To čo bez pochyby funguje v divadle, nie až tak dokonale funguje vo filme. Predsa len sú to dve rozličné komunikačné média. A tak kde muzikálové čísla sú silou Tick, Tick... Boom!, tam je jeho slabinou vlastne väčšina scén kde sa práve nespieva. Raz je tu Jonathan šťastný, raz zaľúbený, raz deprimovaný, ale akoby tomu chýbala jednotná línia, celé sa to deje v takom nijakom slede udalostí bez pocitu, aby divák s ním tieto momenty hlbšie prežíval. Emočne to síce v mnohých scénach funguje tak akurát, ale vlastne to celé zo mňa vyprchalo akonáhle nabehli na Netflixe záverečné titulky. V divadle by som tento zážitok asi ešte prežíval niekoľko desiatok minút, vo filmovej podobe odznel až prirýchlo. CELKOVO: 6/10 ()

pepo 

všechny recenze uživatele

Po vynikajúcom úvode tomu až príliš často padá reťaz. No keď sa ju podarí nahodiť, je to paráda (scéna rozchodu je skvostná). Trochu problém som mal s postavami a ich vzťahmi, pretože ma vôbec nechytili a všetku ťarchu ponechali na chrbte hereckého dynamitu Andrew Garfielda v ďalšej parádnej úlohe. 7/10 ()

Galerie (87)

Zajímavosti (12)

  • Jonathan Larson původně koncipoval Tick, Tick... Boom! jako one-man show. V roce 2001 ji přepracoval a upravil dramatik David Auburn jako hru pro tři herce. Tento film obsazení ještě více rozšiřuje. (KGBelik)
  • Ve scéně nedělního oběda (hned poté, co Jon řekne „balance“) zazní na klávesách úvodní tóny písně „La Vie Boheme“ z muzikálu „Rent“. (KGBelik)
  • Andrew Garfield i Jonathan Larson, kterého Garfield ve filmu hraje, jsou držiteli ceny Tony (Larson ji však získal až posmrtně). (KGBelik)

Související novinky

NEJ roku dle TOP uživatelů a adminů ČSFD

NEJ roku dle TOP uživatelů a adminů ČSFD

31.12.2021

Přichází den, kdy se každoročně obracíme na nejoblíbenější uživatele, aby se nám svěřili se svými topkami 3 filmů (a případně 3 seriálů) uplynulého roku. Od loňska je navíc doplňují i vybraní… (více)

79. Zlaté glóby - nominace

79. Zlaté glóby - nominace

13.12.2021

Dnes odpoledne byl zveřejněn kompletní seznam nominací pro 79. ročník Zlatých glóbů, které každoročně uděluje Asociace zahraničních novinářů v Hollywoodu (HFPA). Předávání cen se má uskutečnit 9.… (více)

Reklama

Reklama