Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Dante (Brian O'Halloran), Elias (Trevor Fehrman), Jay (Jason Mewes) a Silent Bob (Kevin Smith) jsou po infarktu naverbováni Randalem (Jeff Anderson), aby natočili film o samoobsluze, která to všechno začala. (mikki089)

Videa (1)

Trailer

Recenze (49)

Lacike 

všechny recenze uživatele

Tak som konečne dostal chuť si to pustiť a bohužiaľ je to také sklamanie ako sa dalo čakať. Smith to už v sebe nemá. Nezvláda nielen formu, ale už mu došli aj nápady. Téma smrti tu proste vôbec nefunguje. Najsmutnejšie bolo, že po náznaku posunu v živote ústredného dua v minulom diely, sa ukázalo, že sa mentálne vrátili niekde do stavu z jednotky. A tie somariny, ktoré zamlada pôsobili cool, sú už len trápne. Najviac to vidno v druhej polovici filmu, v ktorej sledujeme ako opakujú scény z jednotky. Skutočne vydarených vtipov, ktoré ma rozosmiali, tam je minimum (cameo Ethana Supleeho, ktorý tú skurvenú loďku stále nevidí). Väčšinou sa len cituje alebo nadväzuje na legendárne hlášky z minulých Smithových filmov, ktoré, sú také legendárne, že som si ich dobre pamätal, aj keď som tie filmy nevidel už roky. Na hlášky z tohto dielu si už zajtra nespomeniem. Väčšina cameo výstupov je tiež zbytočná. Affleck znova pripomína, prečo získal povesť mizerného herca. Celkovo sa mi vôbec nepáčilo aký osud Smith pre tieto postavy prichystal a ani samotné spracovanie tomu vôbec nepomohlo. So Smithom to definitívne vzdávam. Chcel som dať tretiu hviezdu aspoň z nostalgie, ale pri repete predošlých filmov, si tento diel už nepustím. 5/10. ()

novoten 

všechny recenze uživatele

Těžká podívaná k hodnocení i k zasmání. První Clerks totiž komentovali každodennost nahořkle, aby jejich pokračování vyznělo pozitivněji, nadšeněji a potěšilo jako univerzální životabudič. A třetí díl funguje přesně obráceně. Radost se v něm nachází jen při pohledu dozadu a Dante s Randym jasně dávají najevo, že líp už bylo, i když třeba v případě druhého jmenovaného nikdy skutečně dobře nebylo. To jen ta obyčejnost, devadesátá a nultá léta, bezstarostnost, to všechno působí svěžeji, originálněji a všední současnost o to utrápeněji. Pro mnohé je Kevin Smith jen stínem člověka, který dokázal oslovit celou generaci. U návratu Jaye a Boba jsem se chvílemi netvářil nadšeně a nevěděl, proč právě tudy, proč opakovat gejzír šílenství, který občas pobaví, ale daleko častěji působí jako variování minule viděného. U návratu do sámošky chápu potřebu ještě jednou se vyjádřit mnohem víc. Je to totiž daleko víc o životních rozhodnutích, o křižovatkách, ze kterých není úniku a o zodpovědnosti, kterou s sebou přináší obyčejný dospělý život. A samozřejmě, hrozně mě mrzí, že se pokračuje právě tudy a že Smith dobrovolně krade tu parádní náladu předchozímu dílu, který už nikdy nebude působit tak vesele. Budiž mu v rámci definitivního přeorientování se na vztahy přátelské více než na vztahy milostné odpuštěno. Smith znovuzrozený totiž nechce bavit, nechce se flákat, nepotřebuje být mladý ani starý muž za pultem. Chce jen v úloze rozumného zkušeného strýčka poradit pár posledních životních rad všem, kteří si sem našli cestu. Já si je rád poslechnu, rozhodnutí už je pak na každém z nás. Jestli jsou mu bližší hvězdná camea a vtípky nebo možnost si odnést něco malého navíc. ()

Reklama

dr.horrible 

všechny recenze uživatele

“That’s how we did it in 90’s, son!” Akorát že vůbec. Smith by mal čo najskorej prestať točiť, pretože nám ničí naše detské idoly a to neni cool. Nekonečne repetitívne hádky bez invencie, humor sústredený na trápnosť a sebavykrádanie, a nostalgia v štádiu pokusu. Jay and Silent Bob Reboot mali aspoň svoje momenty a nostalgia fungovala, smiali ste sa. Toto svoje korene iba podráža. Nemám ani chuť tomu nedávať, je to vlastne už iba smutné. ()

HAL 

všechny recenze uživatele

Zklamáním je že čím víc se Smith pokouší dělat humor, tím je to horší, jalový cringe. I nostalgické vzpomínání na všechno v předchozích filmech působí jako důchodcovská nuda. Ale ve chvíli kdy zvážní tak je o najednou úplně jiný film, mnohem silnější, aspoň trochu se pak blíží relevantní generační výpovědi jakou exceloval v Clerks 2.  A přitom je pořád těžce osobní, v Jay and Silent Bob 2 se vyrovnával s otcovstvím, tady se vyrovnává se setkáním se smrtí.   Jenže... to je jen pár momentů, záblesky v jinak matně působícím filmu. Návrat ke Clerks není žádné prázdné dojení značky, Kevin pořád má co říct. Ale už ztrácí schopnost to udělat. Jako scénárista, i jako režisér - i vizuálně to vypadá víc amatérsky než jeho na koleni točená prvotina, což je dost smutné. 6/10 ()

ScarPoul 

všechny recenze uživatele

Chvíľu sa na to zvyká. Je viac ako isté, že táto doba takýmto filmom nepraje, preto je trošku zázrak, že vôbec vznikol. Podobne ako pri prvom príbehu v ktorom Smith túžil vypovedať obyčajný príbeh o obyčajných ľuďoch aký zažil, je aj tento poznačený jeho skúsenosťou, tentoraz so smrťou a s tým, ako sa vysporiadal s vlastnou smrteľnosťou. Na začiatku kostrbaté. Brian má svoje silné aj slabé miesta. Tie zaváňajú až divadelným prehrávaním. A takmer na každý dialóg je tu vždy zbytočná reakcia niekoho, kto práve nerozpráva. Lenže potom príde scéna na cintoríne...prvý čiernobiely záber...sfajčený Moody...a kopec ďalších drobných vecí. A odrazu som bol späť. V roku 2008 kedy som Clerks videl po prvý krát. Tých 5* je nostalgických. V najlepšom zmysle. Ako fanúšik celého View Askiew univerza som dostal vtip, aj plač...skvelé comea (Buffy!) a hlavne som dostal Rosario Dawson. Dnes je večer, aj napriek všetkému, čo sa momentálne vo svete deje, trošku krajší. Lebo som si pripomenul, prečo som sa do filmu kedysi zamiloval. Odporúčam kuknúť aj záverečné titulky. Počas nich je tam príjemná rozlúčka od Kevina Smitha. ()

Galerie (19)

Související novinky

Reklama

Reklama