Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Naposledy se setkáme s nestárnoucím vyznavačem ženských půvabů, který neztratil ani po letech ze svého šarmu ani špetku... Miloš Kopecký v roli věčného záletníka v závěrečném příběhu volného cyklu oblíbených hudebních komedií. Mnozí z vás si jistě vzpomínají na příběhy Alfonse Karáska. Příběhy věčného svůdce žen plné veselých historek, písniček i láskyplných vztahů a zdravého mužného úsilí okouzlit ženu patří již řadu let k televizní klasice a při každém uvedení se vždy setkávají s velkým diváckým ohlasem. Pro hlavní roli si zvolil režisér Zdeněk Podskalský jako vždy aktéra nejpovolanějšího, vynikajícího herce Miloše Kopeckého. Tentokrát čeká na Alfonse Karáska důležitý úkol – zasvětit do umění svádět dívky svého mladého chráněnce, který je v tomto oboru ještě velmi nezkušený. Příležitost se naskytne na mysliveckém honu... (Česká televize)

(více)

Recenze (79)

D.Moore 

všechny recenze uživatele

"Nahá ženská do revíru nepatří. Zvěř z toho dostává deprese a slepice nenesou." Tenhle Karásek by mohl být nejlepší ze všech. Má totiž nejlepší příběh a písně jsou do scénáře na rozdíl od předchozích dílů zapojeny zcela přirozeně, Miloš Kopecký je stále šarmantní, navíc tady má k ruce neselhávající Jiřinu Jiráskovou a herecké obsazení zdobí i perfektní role Petra Nárožného či mihnutí se Luďka Nekudy. Jenže... Jenže způsob, jakým mě rozčilují nevýkony Jiřího Langmajera, Jany Paulové a místy také Miroslavy Pleštilové, je těžko představitelný. Tři a půl. ()

sud 

všechny recenze uživatele

Poslední eskapády Alfonse Karáska sice už nepůsobí tak svěže, jako v prvních dvou filmech, ale oproti To byla svatba, strýčku! je to určitě zlepšení. Sice mi tu moc nesedí Jiřina Jirásková a gagy se několikrát opakují (seník), Petr Nárožný coby vousatý hajný nemá chybu, Jana Paulová byla opravdu pěkná a Miloš Kopecký svůj šarm neztratil. 60%. ()

Reklama

Ironfood 

všechny recenze uživatele

"V jehličí, v jehličí, každý si rád zacvičí" Dle mého názoru nejslabší díl Karáskovské série. Už to nemá to správné tempo a přibylo tu hluchých míst. Problém je trošku v tom, že Kopecký už je poněkud starší a nemá ten švih, který je pro takovýto typ komedie zapotřebí. Mnohem větší problém je, že (zřejmě ve snaze kompenzovat pokročilejší věk Kopeckého někým mladším) vznikla trapná postava Jiřího Langmajera, která tomu v mých očích ubírá minimálně jednu hvězdičku. Dobří jsou Jirásková a Nárožný ("Snad byste doktore nechtěl schválně střílet po lidech, to vám nestačí ti, co trefíme omylem?") ()

Markussis 

všechny recenze uživatele

Dosti hrozná věc i leč. Opominuli světácký šarm stárnoucího Miloše Kopeckého a jalové mládí Jiřího Langmajera, tak hodnotím tento počin jako naprostou zbytečnost. Nejlepším okamžikem se pro mne stal úplný černobílý začátek s Milošem Kopeckým navrcholu slávy. Ovšem hned poté, co on sám bere do ruky ovladač a vypíná tento černobílý autobiografický záznam o sobě a začíná vše jako starý znovu zkoušet již v barevném světě filmu, navíc s příšerně kombinovanými a bohužel i špatně provedenými popěvky, mi bylo jasné, že to průšvih bude. Je pravdou, že po celou dobu si film na nic více nehraje. Však v takovémto případě to asi ani moc nejde. ()

BoredSeal 

všechny recenze uživatele

Příjemná hodinka s Kopeckým a spol. v rytmu best of 80. let. Všichni zúčastnění umí celkem slušně zpívat, mladej Langmajer byl docela komik a musím konstatovat, že Jana Paulová je těžkotonážní sexbomba a rád bych se s ní válel v seníku nebo projížděl na loďce, takže mírný erotický podtext komedie měl u mě slušný úspěch. 3,5 z 5. ()

Galerie (4)

Zajímavosti (2)

  • Ve scéně u rybníka v čase 45:25, kdy se Alfons (Miloš Kopecký) se Zuzanou (Jana Paulová) odrazí s loďkou, mihne se v levé části záběru hlava člena štábu. (Ganglion)
  • Jana Paulová prý přistoupila na natočení odhalené scény jen díky tomu, že jí Podskalský slíbil, že z dálky nebude nic vidět. Komentovala to, že nemá nic proti nahotě, ale že už se jí to v tomto věku nezdálo po estestické stránce. A později litovala. (hippyman)

Reklama

Reklama