Reklama

Reklama

VOD (1)

Obsahy(1)

Hlavní hrdinka komedie Matka v trapu Sylvie (Petra Hřebíčková) má dobré místo v reklamní agentuře, pracovní úspěchy, krásné, vzorné děti a její manžel je známý malíř. Na první pohled štěstí. Jenže… je to pravda? Šéf reklamky Karel (Bob Klepl) na Sylvii právě nahrnul několik nesplnitelných úkolů, do toho volali ze střední školy, aby vyřešila další z prohřešků svého syna a Sylviin manžel Tomáš (Jaroslav Plesl) je jako obvykle nedostupný, protože malování mu už pár let moc nejde. A všichni si zvykli, že Sylvie všechno vyřeší, zařídí, zaplatí. V Sylvii, která vždycky chtěla vidět věci z té nejlepší stránky, se najednou něco zlomí. To je přesně ta chvíle, kdy se vám chce od všeho utéct.
Je to náhoda nebo osud, že Sylvii zastaví taxi, které řídí Anna (Lenka Vlasáková)? A jak se někdy stává, cizímu člověku na sebe řekneme věci, které se ostýcháme prozradit vlastní matce. Ostatně Sylviina máma Regina (Jana Švandová) má vždy připravenou nějakou kritickou poznámku, zvláště co se týká Tomáše. Podle ní není ani vhodný manžel pro Sylvii, ani vhodný otec pro Sylviiny děti. A jako zeť je… naprosto nesnesitelný. Sylvie na Annu vysype své životní průšvihy… a stane se něco neočekávaného. Anna jí nabídne na pár dní pronájem volného pokoje, aby si Sylvie mohla utřídit myšlenky a najít řešení. Dvě ženy, které se potkaly naprosto neplánovaně, poznávají jedna druhou a díky tomu i sebe samé. Dostávají šanci vrátit své rozhárané životy zpět do správných kolejí. A navíc je tu velmi sympatický Annin bratr (Marek Němec). Možná je to začátek jednoho velkého přátelství… (Falcon)

(více)

Videa (2)

Trailer

Recenze (85)

Arsenal83 

všechny recenze uživatele

Takže predlohu napíše žena, scenár k tomu dopíše ďalšia žena, pod dvomi producentkami ženami to nakoniec odrežíruje žena a tak potom, aké môže byť asi cieľové publikum? 🤔 Žiaľ, o komédiu nejde ani trochu. Ani v tom ženskom pohľade, aj v tejto perspektíve je to skôr dráma. Len zauzlená do typických klišé, ktoré sa dá opísať slovami, že "muži sú neschopní a neverní magori". V podstate všetky mužské postavy v tomto nepodarku túto definíciu alebo aspoň jej časť spĺňajú. Avšak tú neschopnosť dať v roku 2024 do takej polohy, že manžel a syn nevedia, ako sa perie v automatickej práčke... tomu uverí fakt len zakomplexovaná feministka. ()

Alden_Larson 

všechny recenze uživatele

Přijde mi, že se tento film snaží být dva filmy najednou. Ne jednu stranu chce být komedie a na druhou vážné drama. Film během svých devadesáti minut mezi těmito žánry skáče, ale ani jednomu není plně oddaný. Což je škoda, protože si myslím, že kdyby se plně zaměřil na svoje dramatické aspekty, tak by byl mnohem lepší. Děj filmu má slabý začátek, ale postupně se mi líbil víc a víc. Postavy byly docela zajímavé, herecké výkony byly slušné a prezentace taky nebyla špatná. Dialogy byly většinou dobré, ale některé mi přišly moc robotické. Hudby bylo ve filmu moc, v několika scénách mi přišla trochu manipulativní. 6/10 ()

Reklama

cariada 

všechny recenze uživatele

Tohle byla jedna velká křeč. To měla být komedie? Ale moc k smíchu toho tam opravdu není. Spíš to bylo melancholické drama s občasným přesahem ke komedii. Herecké výkony jsou takové strohé a působí to příliš umělé, prostě se neustále čeká na hlášku, aby vznikl vtip. Celkový dojem s příběhu je nevýrazný, manžel ani děti neví nic o domácnosti, to jako vážně neumí zapnout myčku či ohřát jídlo? To jsou základy. Tohle se nepovedlo a co vím že už to nikdy neuvidím. ()

charles3 

všechny recenze uživatele

Uplynulo pouhých 14 dní od premiéry nepovedeného Franty mimozemšťana, kde si Petra Hřebíčková zahrála jednu z menších rolí, a máme ji tu znovu, tentokrát (po pár letech opět) v roli hlavní. A byť jde o hodonínskou "krajanku", mám po tomto filmu chuť hlasitě zvolat "Dosť bolo Hřebíčkové!" Nechápu, proč ji producenti a režiséři obsahují do stále stejné role, kterou dotyčná navíc ztvárňuje ve stále stejné herecké poloze. Její první tři komediální "zářezy", tedy Muži v naději, Bezva ženská na krku a Přes prsty, byly ještě fajn a Hřebíčkové výkon v prostředním z nich byl její dosud nejlepší. Dál už to šlo z kopce: Štěstí je krásná věc (který jediný jsem zatím neviděl a ani po tom netoužím), Příliš osobní známost, Matky - všude hraje prakticky totéž jako teď v Matce v trapu. A když jsem ji viděl v upoutávce na jinak očekávaný Sladký život (kde má v podstatě další hlavní ženskou roli!!), málem jsem se osypal... Film samotný je dost nesourodou a dramaturgicky nezvládnutou směsí komedie, melodramatu a rodinné psychoanalýzy. Herecky v něm vyčnívá (a baví) snad jen Klepl, občas Plesl a málo využitý Pechlát. Pár dobrých hlášek nemůže zachránit psychologický zbytek. Prostě další tuctová komedie (???) pro Primu... ()

Rayen1 

všechny recenze uživatele

Kravovina, kde nedává smysl vůbec nic. Hřebíčkovou mám rád, ale tohle bylo moc. Nevim, co mě sralo víc - to, že každej chlap ve filmu je totální dement a debil, to, že se z dvou random zenskejch stanou nejky během jednoho večera a prespavaj u sebe, že matka vypne telefon a absolutně se přestane zajímat o svoje děti a rodinu ("mám toho dost a klidně se poserte")... A můžu pokračovat. Tohle byla absolutní ztráta času... Jedna hvězda za dva nebo tři povedený vtipy, ale jinak... 🤷‍♂️ ()

Galerie (54)

Zajímavosti (2)

  • Film označili tvůrci jako skorokomedii ze života. „Naší ambicí bylo, aby si diváci a divačky po zhlédnutí filmu mohli říct: ‚Tohle dobře znám. Něco podobného potkalo mě, moji kamarádku, našeho společného známého.‘ A proč skorokomedie? Protože život není jenom samá legrace, ale s láskou, přátelstvím a humorem je mnohem hezčí,“ uvedli tvůrci filmu. (SONY_)
  • Film vznikl na motivy stejnojmenné knihy Uljany Donátové. (SONY_)

Reklama

Reklama