poster

Mesa of Lost Women

  • USA

    On the Mesa of Lost Women

  • USA

    Attack of the Spider Women

  • USA

    Lost Women

Sci-Fi

USA, 1953, 70 min

  • p6qwre
    odpad!

    Není divu, že se dost dlouho spekulovalo, zda za tímto filmem nestojí Ed Wood. Jednu z asi pěti "Lost Women" hraje Mona McKinnon (mihla se ve Woodových filmech Plan 9, Jail Bait a Night of the Ghouls) a druhou Woodova ex-přítelkyně Dolores Fuller, proslavená rolí v prvním Woodově filmu Glen or Glenda. Dolores se zde ale pouze mihne, objevil jsem jediný asi 3 vteřiny dlouhý záběr (foto zde). Dále je tu opravdu příšerná hudba, stále stejný riff na španělskou kytaru, dokola, znovu a znovu. Ten Wooda tolik zaujal, že ho použil v Jail Bait. No a vypraveč, který diváka mučí svým komentářem cca prvních patnáct minut je Lyle Talbot, který si také zahrál ve Woodových filmech (Glen or Glenda, Plan 9, Jail Bait)___. A co se samotného filmu týče? Je to tak hrozné, že se nebojím prohlásit: Ed Wood by to nejspíš natočil líp!(29.4.2008)

  • Oktavianus
    *

    To byla ale šílenost! Skutečně s tím filmem neměl Ed Wood co do činění? Jeho rukopis tam je hodně znát... Nejsem si jist, co vyzdvihnout výše, jestli pekelnej, donekonečna se opakující kytarovej riff, který si nejde nezamilovat, pak nenávidět, znovu zamilovat a zase nenávidět; strašlivé herce, ty patrně nejhezčí ošklivé Mexičanky, které byly k sehnání, ohavného liliputána, smrtící pohledy žen-pavoučic, naprosto šílený příběh, legrační pavouk, který není skoro vůbec vidět, nebo protivný vypravěč. Je to hrozný film, hrozný, i zdejších dvacet procent je moc... Ale víte, co je nejhorší (a proč i já jsem tu jednu hvězdu nakonec dal)? Že se mi to zvláštním, úchylným až perverzním způsobem vlastně líbilo...(29.8.2014)

  • Campbell
    *

    Tohle byla neskutečná sračka. Nejdříve jsem si film sehnal díky mé uchylce k pavoukům, ale ten pavouk se objevý na konci zhruba na 5 vteřin. Celý film je pak o ztroskotání a putování partičce lidí. Mezi tím jsou prostřihy na šíleného vědce a na ženskou které jsou nějak modifikovány s pavoukem. Prostě obyčejný ženský, který jediný co uměj je čumět na svou obět jak na debila. Byla to blbost a šílenost. A další tragédie je hudba. Nejenom že se opakuje jedna skladba celou dobu filmu ale navíc je to jakýsi bendžo mexická slátanina která mě po prvním poslechnutí srala. Strašný béčko u kterýho se nedivím že je mezi nejhoršíma filmama.(27.11.2013)

  • Lima
    odpad!

    Plakátové.info: VŠECHNY BYLY TAKOVÉ, PO JAKÝCH MUŽ JENOM TOUŽÍ! KRÁSNÉ, STVOŘENÉ K POLIBKůM A MILOVÁNÍ! ALE SMRTONOSNĚJŠÍ, NEŽ PAVOUČÍ ČERNÁ VDOVA!!! ____ O takovýchto filmech se lépe čte a sleduje jejich pozadí vzniku, než se pak na ně kouká. Ed Wood Jr. nebyl největší patlal své doby, pouze nabyl v pozdější době statut toho nejznámějšího. Režisér tohoto kousku by si s ním v ničem nezadal. Původně to měl být horor se zabijáckým pavoukem jménem „Tarantula“ (totožného jména jako klasika Jacka Arnolda), ale výsledek byl tak strašlivý, že byl přijat druhý režisér – Ron Ormond – který mnohé vystříhal a naopak přidal liliputány, divoké tanečnice a šíleného vědce. Je s podivem, jaký příšerný produkt vzniknul, přestože zbytek štábu rozhodně nebyl k zahození – kameramanem byl držitel Oscara za Munrauovu klasiku „Sunrise“, naprosto příšerný soundtrack – kolovrátkový kytarový motiv, který vám po pěti minutách vypálí díru do mozku – měl na svědomí autor chytlavé muziky k tehdy oblíbenému TV seriálu „The Flintstones“, jeden z herců byl pozdějším scenáristou Eastwoodovy série „Dirty Harry“ atd. Film absolutně postrádá logiku, jednotlivé scény na sebe nenavazují, plyšový obří pavouk na drátkách, coby hlavní lákadlo na plakátech, se tu mihne jenom na pár sekund a poslední půlhodina je absolutně k nevydržení, kdy se herci jen tak potácejí po studiovém lese v absolutní tmě, takže nic není vidět a do toho se objeví asi tak desetkrát krátky prostřih na obličej jednoho ze „zlých“ liliputánů. Odpady moc neplýtvám, ale tady jsem nemohl odolat.(15.9.2013)

  • Dadel
    **

    Doporučuji všem milovníkům Eda Wooda. Přestože tento film Ed nerežíroval, je od jeho rukopisu téměř k nerozeznání. Příběh? Něco o šíleném vědci, který v poušti pěstuje obří pavouky či co. Herci? Nic co by stálo za řeč. Údajně zde má hrát Dolores Fullerová (přítelkyně Eda Wooda, tak přece!), ale nikde jsem si jí nevšiml. Co ale stojí za zmínku, je hudba. Stejně jako k Edově snímku JAIL BAIT i zde skládal hudbu Hoyt Curtin! Že neznáte Hoyta Curtina? Garantuji vám, že pokud se budete dívat na některý z těchto dvou filmů, po celou dobu sledování nebudete myslet na nic jiného než na hudbu Hoyta Curtina. (Film je legálně ke stažení na www.publicdomaintorrents.com)(13.11.2006)