Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Módní návrhářka s téměř fotografickou pamětí Samantha Blake (Joanne Woodward) vytváří pro svého šéfa, oděvního magnáta Joe Bergnera (George Tobias), dokonalé napodobeniny modelů, jež předešlé noci odkoukala z výloh těch nejdražších newyorkských butiků. Bergner – to je totiž značka elegantního, ale levně a hlavně masově prodávaného zboží. Steve Sherman (Paul Newman) si jako novinář žije na vysoké noze, jeho intuitivní články sklízí jeden úspěch za druhým. Pokud ovšem Steve zrovna má čas na psaní, je totiž úplně posedlý pohlednými ženami a kvůli té poslední dokonce nestihl uzávěrku svojí rubriky. Majitel novin Bertram Chalmers (Robert F. Simon) by se Stevea rád na nějaký ten čas zbavil, zvláště po zjištění, že poslední Stevovou milenkou byla jeho manželka Hannah. Vyhodit Stevea ale nemůže a tak ho za trest pošle pracovat na filiálku firmy do Paříže. Přesně tam se chystá také pan Bergner se svými návrhářkami, aby ve městě módy načerpal novou inspiraci pro své dokonalé plagiáty. Samantha a Steve se potkají na palubě letadla, kde on si ji splete s mužem, a pak ještě znovu v Paříži, kde zase ona s pozměněnou image předstírá, že je luxusní prostitutka.
Úvodní píseň „You Brought a New Kind of Love to Me“ nenazpíval nikdo jiný než slavný Frank Sinatra, skladba se posléze stala velkým světovým hitem. (dopitak)

(více)

Recenze (5)

Dale 

všechny recenze uživatele

Priemerná komédia, kde príbeh nemá čím zaujať a romantike medzi týmito dvoma typmi ľudí vôbec neveríte. Jediné, čo ma tu bavilo, bola Thelma Ritter a Newmanov kolega, ktorí trúsili výborné hlášky. Inak, Newman taký klasický a Joanne mi do takejto úlohy v romantickej komédii nesedela, radšej ju mám v dramatických úlohách. A tie snové športové výjavy boli fakt hrozné, to bolo treba vystrihnúť, takisto aj pochod starých panien. ()

Atron 

všechny recenze uživatele

Při vší úctě k Newmanovi, tohle je strašná ptákovina. Po pátém filmovém zvolání "This is Paris!" jsem to nevydržel a utnul to. ()

dopitak 

všechny recenze uživatele

Nerad musím s kolegou Afronem souhlasit, tahle komedie se Melvillu Shavelsonovi příliš nepovedla. Jako by pan režisér moc nevěděl, o čem vyprávět, kam směřovat. Snad náhoda, snad jenom nepochopení, ale přesně tenhle pocit jsem měl o den dříve při zhlédnutí Velkého žalu (Cast a Giant Shadow 1966), který je taky jeho dílkem. Oba viděny nezávisle na sobě, a spojitost přes režiséra objevena až dnes, proto nelze mluvit o nějakém zaujetí proti němu. A co je vůbec nejdivnější, Newman tu nehrál ani trochu dobře, i když na svého novinářského pařížského parťáka- vocmrdu (menší muž s brýlemi) neměl, ten byl ještě daleko horší a jeho přítomnost ve filmu lze vysvětlit snad jen tučným podmazem pro někoho nebo spíše od někoho. Být režisérem a scénáristou, vyhodil bych z toho postavu Steva- novináře, zaměřil se jen na kopírování drahých modelů, dal víc prostoru Joanne Woodward, a mohl z toho být Oscar. ()

Galerie (28)

Reklama

Reklama