Reklama

Reklama

Obsahy(1)

Manželka zástupce ředitele věznice je unesena. Únosci požadují, aby z vězení mohl uprchnout jeden z odsouzených. Zástupce ředitele Cipriani připraví útěk vězně a následně si vezme uprchlíka k sobě domů. Se svým problémem se svěří kolegovi, který se okamžitě nabídne, že mu pomůže. Cipriani jede předat uprchlého vězně únoscům své ženy, na předání se však nedohodnou. Ciprianiho kolega se snaží vysledovat, kde únosci ukrývají paní Ciprianiovou. Únosci si ho však bohužel všimnou a zabijí ho. Cipriani zůstavá proti únoscům opět sám. (Snorlax)

(více)

Videa (2)

Trailer 2

Recenze (22)

Karlos80 

všechny recenze uživatele

Na tento film jsem byl už dlouho zvědav a nažhaven už jen dle jeho výstižného názvu, slovutného režiséra atp., ale dostal jsem se k němu vlastně až teď, skoro po měsící netrpělivého čekání a odříkání. Výsledek sice nebyl nad má očekávaní, dojmy byly spíše rozpačité, ale i tak nejhorší to v rámci žánru zcela jistě nebylo! Film byl ve finále méně akční, násilný a strhující oproti jiným poliziotteschi (jedna krátká přestřelka, jinak spíše taková psychologická sonda). Na druhou stranu spiknutí je však velmi zajímavé, pro někoho možná i dost zmatené, jednotlivé role-charaktery postav (no, ono se dá mluvit vlastně jen o dvou!) parádně zahrané, avšak ve skutečnosti asi málo pravděpodobné. Vyzdvihl bych především kameru a všechny ty detailní záběry na revolver! Vězeňský správce Oliver Reed (jednoznačně překvapení, bourák chlap s pěkný stylem, škoda, že toho nenatočil v tomto žánru víc!) a drobný zločinec Fabio Testi (ten mě tentokrát moc nevzal, ale jeho role v "Big Racket" měla teprve přijít). Hudba od mistra Ennia byla jak jinak než vzrušující. Doporučeno především žánrovým fanouškům. Komentář zde jako čtvrtý v pořadí.. ()

Kubaso 

všechny recenze uživatele

Další výborná věc od Sergia Sollimy s excelujícím Oliverem Reedem, sympatickým Fabiem Testim (rád bych uměl s cigárem to, co on) a skvělou Morriconeovou hudbou, z níž jednu skladbu použil k podobnému efektu Tarantino v "Hanebných panchartech". Nebyl by to Sollimův film, aby zpočátku přímočarý děj nezabředl mezi politiku. A znovu jsem (vyjma jedné scény, která k tomu měla nebezpečně blízko) neměl pocit, že sleduji prvoplánovou levicovou agitku. Na to jsou scénář a režie moc dobré. Je třeba překousnout šílenou přehlídku módy 70. let (Testi v kožichu vypadá jako Leoš Mareš a to ještě nedopadl nejhůř) a některé slabší herecké výkony ve vedlejších rolích, které ještě podtrhuje (mimo Reeda) hrozný anglický dabing, ale jinak jde o skvělou záležitost s patřičně temným, avšak nevyhnutelným koncem. ()

Reklama

borsalino 

všechny recenze uživatele

Konečně snímek složený z jiných postav než policajt a lotr a také dějově jinak pojatý. Velmi mě zaujala postava zástupce šéfa věznice (Oliver Reed) a jeho psychologický vývoj od zásadového a rozhodného muže ke kriminálníkovi se všemi metodami, které kriminálníci využívají. Po únosu manželky je donucen umožnit útěk z kriminálu jednomu z vězňů pro výměnu. Tím se roztáčí spirála navazujících událostí, kterými je vlečen a je nucen mnohé překousnout. Přes to však se v něm probouzí jeho bývalé já a celou situaci oznámí, aby zjistil, že si musí pomoci sám. Stojí před rozhodnutím, zda se zaplést se se systémem a jeho žena přežije, nebo si zachovat tvář a charatker. Role Fabia Testi byla o poznání slabší a nezajímavá, což je škoda. Velmi pěkný snímek. ()

LiVentura 

všechny recenze uživatele

Výborný film s dobrým obsazením a hlavně podmanivou drsnou hudbou... Klasická italská krimi o velkém přátelství, které se utvoří mezi muži, kteří by se jinak za jiných okolností vůbec nikdy nepotkali, o tragickém konci tohoto vztahu a všeho kolem propletené politické vraždy, o které věděli italské politické špičky. ()

alchac 

všechny recenze uživatele

Fuuuuuuuuh, tak to bylo opravdu něco! Neskutečně hutná atmosféra tohoto filmu mě přikovala do křesla tak dokonale, že až po skončení závěrečných titulků jsem si uvědomil, že jsem se asi tak půl hodiny zapomněl nadechovat a nemít to na záchod opravdu kousek, asi bych si ždímal spodky. Pan Sollima definitivně upoutal mou pozornost a nějaké jeho dílko si určitě ještě takhle někdy v neděli večer pustím. Při "předávací" scéně a závěrečných cca 10 minutách mi po zádech přejížděla hodně vychlazená, ostrá břitva. Je sice pravda, že nebýt extrémně charismatické a skvěle zahrané ústřední dvojky policajta a zloděje a VÝBORNÉ hudby maestra Morriconeho, tak by film byl asi poloviční, jenže obojí tady je, takže není o čem - čistých *****. Jenom škoda, že tenhle druh filmů byl definitivně zaházen hlínou někdy v polovině osmdesátek (čest výjimkám). ()

Galerie (3)

Reklama

Reklama